Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prijs canon body's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • prijs canon body's

    Ik was/ben van plan om deze maand een nieuwe canon body te kopen. Eind vorig jaar is het er niet meer van gekomen. Nu zie ik wel dat de prijzen na Nieuwjaar aan het stijgen zijn. Is dit ieder jaar zo of speelt er een andere reden? Dacht dat de koers van de Yen toch gunstig was?

  • #2
    Re: prijs canon body's

    Kem er niet echt op gelet eigenlijk, prijzen gaan beetje up en down voor wat ik wil kopen (extra L glas nog)
    Maar er is wel voorspeld dat er een lichte stijging aankomt van alle electronica zowiezo (heeft iets te maken met bijzondere grondstoffen die china niet meer wil exporteren of zo dacht ik)

    Comment


    • #3
      Re: prijs canon body's

      Ik zou de body van de 5D mk2 goed in de gaten houden

      Dit gezegd zijnde: het objectief 24-70mm 2.8 L lijkt ook aan een dalings-mars begonnen te zijn. Op een 3-tal sites heb ik hem in één week gemiddeld 150 euro weten dalen.
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

      Comment


      • #4
        Re: prijs canon body's

        Ik ben aan het kijken voor de 7D. 5D is natuurlijk een absolute topper maar ik zou dan mijn 17-55 moeten inwisselen.

        Comment


        • #5
          Re: prijs canon body's

          Juist ook eens nagekeken, en bij Konijnenberg is de 7d met 40 € gestegen t.o.v. gisteren (van 1199 naar 1239). Nou ja, zoals met de meeste zaken : what comes up, must go down
          Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

          Comment


          • #6
            Re: prijs canon body's

            Whaaaa wat is er met die prijzen gebeurd. Ik koop vorige week bij Konijnenberg mijn 7D body inclusief powershot a495 voor €1165.- vandaag kost ie €1229
            Canon EOS 6D | EF 16-35mm f/4L IS USM | EF 24-70mm f/4L IS USM | Sigma 35mm f/1.4 DG HSM | Speedlite 430EX II |

            Comment


            • #7
              Re: prijs canon body's

              verdorie e seg... net nu ik een deel materiaal ga aanschaffen... kan mij gemakkelijk 200€ schelen op dat bedrag
              5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be

              Comment


              • #8
                Re: prijs canon body's

                De waarde van de us dollar tov de euro is aan het stijgen, zou dat niet aan de basis van de prijsstijging liggen?

                Comment


                • #9
                  Re: prijs canon body's

                  En waarom is de Canon 1ds MKIII verdwenen van de lijst?

                  Als je vergelijkt met andere verkoopspunten lijkt Konijnenberg duurder uit te komen.
                  Vandaag 50EUR korting genoten op een lensje van 599EUR tov de prijs Konijnenberg.

                  Comment


                  • #10
                    Re: prijs canon body's

                    Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk bericht
                    En waarom is de Canon 1ds MKIII verdwenen van de lijst?

                    Als je vergelijkt met andere verkoopspunten lijkt Konijnenberg duurder uit te komen.
                    Vandaag 50EUR korting genoten op een lensje van 599EUR tov de prijs Konijnenberg.
                    is nu een ouder toestel hé, nu draait het allemaal rond de 1 ds mark IV
                    Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
                    hier vind je mijn foto's en hier ook

                    Comment


                    • #11
                      Re: prijs canon body's

                      Oorspronkelijk geplaatst door canonfreak1000D Bekijk bericht
                      is nu een ouder toestel hé, nu draait het allemaal rond de 1 ds mark IV
                      Ja, klopt is een ouder toestel, maar volgens mij is er nog nergens nieuws over de opvolger van de 1ds markIII. Of weet er iemand al iets over?

                      Comment


                      • #12
                        Re: prijs canon body's

                        konijnenberg heeft prijsverschil tussen de nederlandse en belgische site,miss is dat het prijsverschil.Kijk je wel op dezelfde site?

                        Comment


                        • #13
                          Re: prijs canon body's

                          Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                          Ik zou de body van de 5D mk2 goed in de gaten houden

                          Dit gezegd zijnde: het objectief 24-70mm 2.8 L lijkt ook aan een dalings-mars begonnen te zijn. Op een 3-tal sites heb ik hem in één week gemiddeld 150 euro weten dalen.
                          zou die dan zakken volgens jou?
                          Binnen enkele maanden als de 3 eraan komt miss wel maar eerder?!

                          Comment


                          • #14
                            Re: prijs canon body's

                            Volgens de vertegenwoordiger van Canon die ik gesproken heb staat er geen nieuwe 5D te verwachten in de komende half jaar zowiezo.
                            Ben eens benieuwd of het waar zal zijn

                            Comment


                            • #15
                              Re: prijs canon body's

                              Release 5D mark 3 lijkt gepland te zijn voor het najaar 2011...

                              Daarom zei ik: de prijs daarvan in da gaten houden: begint deze te dalen dan zit er wel een mark 3 aan te komen. Dit kan twee zaken betekenen: ofwel wrijf je je in de handen dat je een mark 2 aan een zacht(er) prijsje kunt komen, ofwel verheugd je op wat de mark 3 gaat brengen.
                              Er wordt gesproken dat de mark 3 zich meer in het veld van de 1Ds zal begeven en dat een toekomstige 1Ds zich 'nog' groter gaat profileren.

                              Maar: dit zijn rumors, geen vaststaande feiten. Wordt wel op diverse sites (die het al eerder bij het rechte eind hadden) gemeld.
                              www.brunodyserinck.be
                              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                              Comment

                              Working...
                              X