Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pechverhelping

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pechverhelping

    Ik was voor pechverhelping aan de wagen aangesloten bij Ethias (assistance), maar heb dat contract wegens niet tevreden opgezegd. nu twijfelde ik tussen Touring en de Vdab,voor een nieuw contract, maar ben via het surfen ook op Depanage.be terechtgekomen. ik wist zelfs niet dat deze ook bestond. Nu is mijn vraag, of er soms leden zijn, die hier bij aangesloten zijn, en wat hun ervaringen zijn. Ik heb Ethias opgezegd, omdat ik ervaar dat deze de wagen gewoon naar een garage depanneren, en de moeite niet doen om deze ook maar te herstellen,indien dit mogelijk is(zelfs niet naar de panne zoeken). ook het beschikbaar stellen van een vervangwagen loopt niet van een leien dakje(dat is toch mijn ervaring)
    Grt en aan allen de beste wensen voor 2011
    Jan

  • #2
    Re: pechverhelping

    Wil je misschien even toelichten waarom je niet tevreden bent?

    Comment


    • #3
      Re: pechverhelping

      Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
      Wil je misschien even toelichten waarom je niet tevreden bent?

      heeft TS toch gedaan? :

      Ik heb Ethias opgezegd, omdat ik ervaar dat deze de wagen gewoon naar een garage depanneren, en de moeite niet doen om deze ook maar te herstellen,indien dit mogelijk is(zelfs niet naar de panne zoeken). ook het beschikbaar stellen van een vervangwagen loopt niet van een leien dakje(dat is toch mijn ervaring)
      ik ben tevreden klant bij VAB

      Comment


      • #4
        Re: pechverhelping

        In de meeste gevallen slepen ze u gewoon naar een garage, dat doen ze bijna allemaal.
        De meesten werken trouwens samen met VAB/Touring ... kan zijn dat je een ander contract afsluit maar terug bij dezelfde uitkomt.
        Tank anders om de drie weken bij Total en geniet gratis van deze service.
        De kans dat ze u ter plaatse helpen is zeer klein tenzij voor prutsen als lekke band, lege tank, darmke gelost. De meeste pannes kunnen of mogen ze niet eens herstellen wegens specificaties opgelegd door de fabricanten ... meer en meer elektronica in alles.
        Dus ja, de kans dat je echt beter uitkomt elders is zeer klein.
        Hetgeen ze bij http://www.depannage.be doen is net als elders ... samenwerken met andere bedrijven.
        Last edited by VerSeg; 5 januari 2011, 10:25.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: pechverhelping

          De mecaniciens van VAB en van Touring zijn top. Toch ben ik overgestapt naar... (een totaalformule van) Ethias. Reden: VAB en Touring kosten bijna drie keer zoveel voor een vergelijkbare dekking (gezinsformule twee wagens, pechverhelping + reisbijstand zowat 250 euro / jaar, tegenover 90 bij Ethias). En ze dwingen u om er een abonnement op die verschrikkelijke boekjes ("Uit" heet het bij VAB, geloof ik) bij te nemen (en dus bij te betalen). Inmiddels twee keer beroep moeten doen op Ethias, en telkens prima verder geholpen, zij het dat het maar over kleinere pannes ging (band verwisselen + platte batterij).

          Comment


          • #6
            Re: pechverhelping

            Oops, niet goed gelezen.

            Ik moet de voorgaande bijdragen bijtreden. Reparatie wordt steeds minder en minder ter plaatse gedaan wegens de hogere vereiste technische kennis, meer en meer elektronica problemen, .... Ook gehoord, merkafhankelijk afwijkend materiaal nodig (schroevendraaierset, ...)

            Zelf heb ik een pechverhelping, begrepen in mijn MasterCard, net als extra waarborgen, diefstalverzekering en nog andere voordelen (mits die producten, reis, huurwagen, ... betaald zijn met die MasterCard). De meerprijs voor die extra diensten was enige tijd terug 1 euro verschil met Ethias. Nu weet ik het niet zeker. De prijs ligt zeker en vast in de buurt. Het loont eens na te vragen bij je bankinstelling.

            Comment


            • #7
              Re: pechverhelping

              allen bedankt voor reactie, wordt voor mij vanaf nu "VAB"
              grt
              Jan

              Comment

              Working...
              X