Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

goedkope apple producten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • goedkope apple producten

    IK ben dit tegen gekomen iemand ervaring mee.
    Deze lijken me wat heel goedkoop en onmogelijk van prijs.

    http://www.bidmaconline.com/
    Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
    www.dewolfmarc.be

  • #2
    Re: goedkope apple producten

    Lijkt me louche en idd "onmogelijk"

    Ga dit draadje effe volgen
    Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

    BD1614BE

    Comment


    • #3
      Re: goedkope apple producten

      Lijkt me inderdaad ongelofelijk maar volgens een bron waar ik mee aan het mailen ben.
      En die via deze website al besteld besteld heeft klink dit wel zo.
      Alleen via China moet de invoer taxen omzeilen.
      Door je bestelling te plaatsen als cadeau.
      Maar als dit lukt met bv mac pro dat is niet klein van verpakking en zeker niet licht.
      Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
      www.dewolfmarc.be

      Comment


      • #4
        Re: goedkope apple producten

        Apple en goedkoop gaan niet samen...
        Panasonic Lumix FZ2000

        Comment


        • #5
          Re: goedkope apple producten

          60% lager dan de normale prijs, dat kan niet echt zijn. Ik zou het niet wagen.
          Tot sluitertijd, Dirk

          Comment


          • #6
            Re: goedkope apple producten

            Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
            60% lager dan de normale prijs, dat kan niet echt zijn. Ik zou het niet wagen.
            In een ander artikel heb ik gelezen dat apple een winstmarge heeft van 50%.... de rest kan $->€ zijn.

            Comment


            • #7
              Re: goedkope apple producten

              post verwijderd
              Last edited by tommmm; 10 januari 2011, 19:17.

              Comment


              • #8
                Re: goedkope apple producten

                Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
                Apple zelf misschien.. maar niet de handelaars...

                Een winkelier heeft 4 tot 8 % BRUTO winst op verkoop van Apple producten aan de eindgebruiker...
                das ook gene vette !! Heb je dit op papier ?

                Comment


                • #9
                  Re: goedkope apple producten

                  post verwijderd
                  Last edited by tommmm; 10 januari 2011, 19:17.

                  Comment


                  • #10
                    Re: goedkope apple producten

                    Oorspronkelijk geplaatst door Dirk007 Bekijk bericht
                    In een ander artikel heb ik gelezen dat apple een winstmarge heeft van 50%.... de rest kan $->€ zijn.

                    http://webwereld.nl/nieuws/44644/-ap...p-iphone-.html
                    Dat hebben anderen ook want anders kan je niet overleven hé.
                    Die 50% is op de productie, dan moet je nog de ontwikkeling terug verdienen ook.

                    In het totaal maakt Apple eerder tussen de 10 en 20% marge (alles geteld).

                    Maar zelfs dat zegt het al. Stel dat de Apple marge 50% is dan kan je dus in een winkel nooit 60% krijgen hé.
                    Tot sluitertijd, Dirk

                    Comment


                    • #11
                      Re: goedkope apple producten

                      Wel juist rekenen he.

                      Als Apple een iPod kan produceren voor 50€ en aan een winkel verkoopt voor 100€' dan heeft Apple zelf een marge van 50%.
                      Als de winkel dan aan de eindgebruiker verkoopt voor 200€, dan heeft de winkel ook nog een marge van 50%.
                      Een marge van 100% is gewoon onmogelijk, omdat de marge altijd berekend wordt vanaf de verkoopprijs.
                      Dat de winkels maar 8% krijgen, daar geloof ik niets van, ze zouden allemaal failliet gaan. Ik verwacht eerder dat een winkel een marge van om en bij de 30% krijgt, waarschijnlijk wat meer op software.

                      Comment


                      • #12
                        Re: goedkope apple producten

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                        Wel juist rekenen he.

                        Als Apple een iPod kan produceren voor 50€ en aan een winkel verkoopt voor 100€' dan heeft Apple zelf een marge van 50%.
                        Als de winkel dan aan de eindgebruiker verkoopt voor 200€, dan heeft de winkel ook nog een marge van 50%.
                        Een marge van 100% is gewoon onmogelijk, omdat de marge altijd berekend wordt vanaf de verkoopprijs.
                        Dat de winkels maar 8% krijgen, daar geloof ik niets van, ze zouden allemaal failliet gaan. Ik verwacht eerder dat een winkel een marge van om en bij de 30% krijgt, waarschijnlijk wat meer op software.
                        De marge op appleproducten is erg laag, vaak niet meer dan enkele procenten. Dat is meteen de reden waarom winkeliers en ketens zoals Switch meteen gaan proberen om je allerlei accessoires te verkopen bij een mac, daar maken ze vaak nog het meeste winst op.

                        Comment


                        • #13
                          Re: goedkope apple producten

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                          Dat de winkels maar 8% krijgen, daar geloof ik niets van, ze zouden allemaal failliet gaan. Ik verwacht eerder dat een winkel een marge van om en bij de 30% krijgt, waarschijnlijk wat meer op software.
                          Hoeveel denk je dat de marge op een camera body is voor een winkel? Ik kan je met zekerheid zeggen dat deze voor bv. Nikon nog lager ligt dan 8% en dat hoef ik niet zw/w op papier aan te tonen, het is gewoon zo.

                          Winkels rekenen er op dat je extra accessoires koopt waar de marge een pak hoger ligt, daar halen winkels hun winst uit.
                          www.fotofolio.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: goedkope apple producten

                            Die marges die hier gvermeld worden lijken me ook vrij laag...

                            Als je kijkt naar de hoeveelheid personeel in een Switch of een Lab9, verkopen die daar dan zo veel pc's op een dag? Als je weet wat personeel kost...

                            En accessoires, ze verkopen niet elke dag een koptelefoon van 200 euro of een B&W docking voor de iphone van 500 euro. Stel dat ze een marge van 100 procent hebben, dan geraken ze er niet uit om die mensen te betalen + belastingen + huur van het pand + promotiekosten,...
                            Sommigen geven zelfs gratis initiatielessen...

                            Enfin, niets is onmogelijk, maar als die mensen moeten overleven van accessoires dan moeten er eerst wel apple producten verkocht worden, en zeg eerlijk hoeveel koptelefoons, etuis, en andere accessoires koop je voor je ipod, iphone, ... ?

                            Comment


                            • #15
                              Re: goedkope apple producten

                              post verwijderd
                              Last edited by tommmm; 10 januari 2011, 19:17.

                              Comment

                              Working...
                              X