Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vliegende camera...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vliegende camera...

    Dit zag ik staan.
    Niks voor u ?
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Vliegende camera...

    prijs is ook niet mis he 219 00 euro
    en als het dan toch maar is voor 1 malig liever
    Flying an RC helicopter? Sure, that's fun for a little while. Flying an RC helicopter that can shoot both video and still photos? That's good for a lifetime of creepy stalking memories.


    maar ach, hebben we niet liever een dslr er onder hangen, ja toch http://www.youtube.com/watch?v=edNG8...eature=related prijs van deze is me onbekend
    450d met glas van 10 tot 250mm en een flits

    Comment


    • #3
      Re: Vliegende camera...

      Oorspronkelijk geplaatst door dennis_l Bekijk bericht
      prijs is ook niet mis he 219 00 euro
      de prijs is 219 € en niet 21.900€ en dit vind ik toch nog niet zo gek duur....
      Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

      Comment


      • #4
        Re: Vliegende camera...

        Oorspronkelijk geplaatst door dennis_l Bekijk bericht
        prijs is ook niet mis he 219 00 euro
        en als het dan toch maar is voor 1 malig liever
        Flying an RC helicopter? Sure, that's fun for a little while. Flying an RC helicopter that can shoot both video and still photos? That's good for a lifetime of creepy stalking memories.


        maar ach, hebben we niet liever een dslr er onder hangen, ja toch http://www.youtube.com/watch?v=edNG8...eature=related prijs van deze is me onbekend
        Mooie (scherpte) opnames met die laatste
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

        Comment


        • #5
          Re: Vliegende camera...

          Dat soort "helicopter" is puur rommel. en nog heel duur rommel ook.
          Die dingen werken NIET zoals een echte helicopter maar hebben een ander soort koprotor en geen hekrotor.
          Tis eigenlijk een wonder dat die dingen nog vliegen ook, daarom zijn die uitgebalanseerd tot ver achter de komma.

          Het minste harde stootje dat ze krijgen is de leute gedaan en krijg je ze de lucht niet meer in omdat ze uit ballans zijn.Repareren is NIET mogelijk.

          Zelf heb ik jaren ervaring met RC helicopter vliegen maar dat is serieus ander speelgoed dan die rommel uit de link hoor.

          Kwil maar zeggen, verwacht er nie teveel van.

          Comment


          • #6
            Re: Vliegende camera...

            Ik heb deze al een paar maand, zelfs een leek kan ermee vliegen !!

            Comment

            Working...
            X