Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HDR kasteel van ooidonk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HDR kasteel van ooidonk

    Hey!

    De laatste tijd heb'k mij beetje proberen verdiepen in de wereld van de hdr :-)

    En zie hier een eerste restultaat...



    Comments as usual meer dan welkom!

    Mvg,

    Robin

  • #2
    Re: HDR kasteel van ooidonk

    zou het wel goed doen in een sprookjesboek.
    maar hier op een foto forum als foto......geen goed resultaat.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: HDR kasteel van ooidonk

      Het is een echte HDR..Dus voor mij wel geslaagd..Maar ik zou hem op het oog recht zetten ..Zal een een pak beter kijken..

      Wel opletten dat je met het tonemappen niet te veel schaduwen overkilled..
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: HDR kasteel van ooidonk

        Tja het is toch echt iets wat bij fotografie hoort HDR

        Naar mijn idee staat ie een beetje schuin, de paaltjes op de voorgrond vind ik toch wat te prominent in beeld. Misschien als je toch wat naar rechts had gegaan zodat het linker paaltje niet voor het kasteel had gestaan had ie al beter geweest.
        Al met al prima poging maar geen showcase.
        Canon EOS 6D | EF 16-35mm f/4L IS USM | EF 24-70mm f/4L IS USM | Sigma 35mm f/1.4 DG HSM | Speedlite 430EX II |

        Comment


        • #5
          Re: HDR kasteel van ooidonk

          Tja, da's voor de echte HDR-effect liefhebbers, maar niks voor mij echter...

          Ik volg wat de compo betreft...
          Oorspronkelijk geplaatst door lander Bekijk bericht
          Naar mijn idee staat ie een beetje schuin, de paaltjes op de voorgrond vind ik toch wat te prominent in beeld. Misschien als je toch wat naar rechts had gegaan zodat het linker paaltje niet voor het kasteel had gestaan had ie al beter geweest.
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Re: HDR kasteel van ooidonk

            Oorspronkelijk geplaatst door lander Bekijk bericht
            Tja het is toch echt iets wat bij fotografie hoort HDR

            Naar mijn idee staat ie een beetje schuin, de paaltjes op de voorgrond vind ik toch wat te prominent in beeld. Misschien als je toch wat naar rechts had gegaan zodat het linker paaltje niet voor het kasteel had gestaan had ie al beter geweest.
            Al met al prima poging maar geen showcase.
            Dat die paaltjes te prominent zijn stoort mij eigenlijk niet....maar wel dat het kasteel er niet volledig op staat....had enkele stapjes naar re gestaan...ook het geel in de lucht is mij wat te fel....maar het meest op het water.
            Jammer voor de horizon....loopt wat schuin.
            Anders wel mooi hoor!
            Gr Pascale
            Eerlijkheid duurt het langst!!
            Mijn website: http://www.degrafon.be/

            Comment


            • #7
              Re: HDR kasteel van ooidonk

              HDR effect op het kasteel is goed, ook op de voorgrond, maar daar wat op het randje. In de lucht vind ik het effect te overdreven, vooral de gele partijen (ook de reflectie)
              De paaltjes zijn wat prominent aanwezig en nemen teveel aandacht weg van het kasteel dat er jammergenoeg niet volledig en wat schuin opstaat
              Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
              "Casu Consulto - Modo Fac"

              Comment

              Working...
              X