Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D5000 weergave

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D5000 weergave

    Hey

    Ik ben nog niet lang in het bezit van een D5000.
    Mijn ouders hebben mijn toestel meegenomen op reis & blijkbaar op een verkeerd knopje geduwd!

    Nu melden ze mij, dat wanneer ze een foto nemen deze in het klein verschijnt op de display. Nu zouden ze de genomen foto graag weer volledig kunnen bekijken, maar ze weten niet hoe dit te doen.

    Ik heb er de gebruikershandleiding op nagekeken, maar weet niet echt via welke instelling ik het kan ongedaan maken! Het helpt natuurlijk ook niet dat ik de camera niet in mijn bezit heb & dus ook niet kan uitproberen...

    Kan iemand mij helpen met dit "probleem"?

    Groetjes

    Een beginneling!

  • #2
    Re: D5000 weergave

    Volgens mij is het zo simpel als op + duwen.
    Zijnde de foto inzoomknop...
    Groeten...

    Comment


    • #3
      Re: D5000 weergave

      Of, en dan ga ik even uit van mijn D700...op de omhoog/omlaag knoppen, dan zien ze de foto nu namelijk klein met andere info, zoals bijvoorbeeld histogram en camerainstellingen...
      Mijn objectieven zijn all round...

      Comment


      • #4
        Re: D5000 weergave

        Omhoog-omlaag drukken van het keuze kruis om door de weergave te gaan vermoed ik
        Nikon D3100 .:. AF-S 18-105 VR .:. AF-S 35 f1.8 .:. SB-700

        Comment


        • #5
          Re: D5000 weergave

          Met de pijltjes op de gewenste foto navigeren en dan op OK drukken.
          Op het pijltje links of rechts drukken om vooruit of achteruit te navigeren naar volgende of voorgaande foto.
          Druk op het vergrootglas met het - teken om terug naar de mozaiek afbeeldingen.
          Druk op de toets met de grote pijl onder de vuilnisbak afbeelding om van weergave naar opname optie terug te keren.

          Mvg
          Spogy
          Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

          Comment

          Working...
          X