Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dilemma

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dilemma

    Ik sta voor de keuze en weet niet goed wat te doen.
    Misschien kan wat onderbouwd advies me helpen.
    Ik heb de keuze tussen 2 aanbiedingen:

    1. Nikon D300 met Nikon 16-85mm VR en +/- 9000 clicks
    2. Nikon D300s met grip, zonder lens en clicks onbekend (maar lager dan 5000)

    Verder zijn de aanbiedingen compleet qua toebehoren.
    Prijzen van de 2 aanbiedingen zijn nagenoeg gelijk.
    Wat zou de beste deal zijn voor een amateur die geen 10000 foto's per jaar maakt?

    mvg

  • #2
    Re: Dilemma

    Oorspronkelijk geplaatst door starengine Bekijk bericht

    1. Nikon D300 met Nikon 16-85mm VR en +/- 9000 clicks
    2. Nikon D300s met grip, zonder lens en clicks onbekend (maar lager dan 5000)
    als je nog geen lenzen hebt en niet in filmen geinteresseerd bent... dan zou ik voor 1 gaan... de 16-85mm lens is best goed! en 9000 clicks is nieks...
    trouwens... bij de tweede zijn de clicks onbekend, hoe weten ze dan dat er minder als 5000 zijn? *wink*
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: Dilemma

      Ik zou ook voor de eerste gaan. Nr 2 heeft een grip maar dat zou voor mij geen argument zijn. Tenzij jij natuurlijk belang hecht aan extra snelheid, sport ed.

      peter
      www.peterlaurent.be

      Comment


      • #4
        Re: Dilemma

        Als je niet wilt filmen...de eerste. 9000 clicks is inderdaad niets en dat objectief is meer waard als een grip.
        Mijn objectieven zijn all round...

        Comment


        • #5
          Re: Dilemma

          ik heb een paar weken terug de grip van mijn D200 geschroefd toen ik iets minder opvallend wat straattoestanden wou doen. Hij staat er nog niet terug op. Ergonomisch is het wel, maar esthetisch klopt het voor geen meter.

          Neem maar die extra lens.

          reken er maar op dat met zo'n camera het aantal foto's per jaar flink zal stijgen
          The Knight That Says Ni...kon

          Comment

          Working...
          X