Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS1000D + EF 18-55mm als 1ste reflextoestel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EOS1000D + EF 18-55mm als 1ste reflextoestel

    Bon :d,

    Hallon mensen die de hulp verlenen aan mensen zoals ik zonder kennis :d .
    Ik ben nu van plan men eerste reflextoestel te kopen na een gewoon digitaal fototoestel.
    Heb natuurlijk totaal geen kennis hiervan en weet begot ni wat te nemen maar ik zou rond een 300 a 350€ willen uitgeven hiervoor en ja ik weet ook niet hoe ik zowa moet instellen enzo dus zal wa uitzoeken worden .
    Dus nu is mijn vraag wa vinden jullie persoonlijk van mijn keuze zowel prijs als toestel.

    Raden jullie eigenlijk iets anders aan of misschien toch hierbij houden ?
    Hopend op positief antwoord .

    Grts stoffel

  • #2
    Re: Canon EOS1000D + EF 18-55mm als 1ste reflextoestel

    Oorspronkelijk geplaatst door De Stoffel 83 Bekijk bericht
    Bon :d,

    Hallon mensen die de hulp verlenen aan mensen zoals ik zonder kennis :d .
    Ik ben nu van plan men eerste reflextoestel te kopen na een gewoon digitaal fototoestel.
    Heb natuurlijk totaal geen kennis hiervan en weet begot ni wat te nemen maar ik zou rond een 300 a 350€ willen uitgeven hiervoor en ja ik weet ook niet hoe ik zowa moet instellen enzo dus zal wa uitzoeken worden .
    Dus nu is mijn vraag wa vinden jullie persoonlijk van mijn keuze zowel prijs als toestel.

    Raden jullie eigenlijk iets anders aan of misschien toch hierbij houden ?
    Hopend op positief antwoord .

    Grts stoffel
    Beste Stoffel,

    Ik heb dit toestel ook en ben er nog altijd heel tevreden van. Is in mijn ogen een goed toestel om mee te beginnen en Canon heeft een breed gamma aan objectieven dus daarmee kun je verder 'uitbouwen'.
    Je kan ook eens kijken naar de Nikon toestellen. Deze zijn ook heel goed (heb ik toch al gehoord). En dan gewoon kiezen welk je het best in de hand ligt!
    Maar de prijs van de Eos 1000D lijkt me een mooie prijs, zeker met gratis verzending.
    Maar de naverkoopservice van deze winkel ken ik niet..

    Nog een leuke zoektocht!

    Groetjes,

    Jannes
    Jannes Bollen
    Website / Facebookpagina

    Comment


    • #3
      Re: Canon EOS1000D + EF 18-55mm als 1ste reflextoestel

      De lens bij die kit is waarschijnlijk nog de oude 18-55 en die is minder goed dan de nieuwere met IS.
      Ik zou ofwel een kit zoeken met de IS versie ofwel een losse body met desnoods een 2e hands 18-55 IS, er is veel aanbod omdat mensen wordt aangepraat dat ze moeten "upgraden"
      Tevens zijn er velen die "meer willen inzoomen"en dan een superzoom kopen.

      Denk ook aan een beetje zelfstudie of iets van een cursus om de basistechniek onder de knie te krijgen, zonder dat wordt het toch veel missers produceren....
      Last edited by Keeskanon; 2 januari 2011, 21:36.

      Comment


      • #4
        Re: Canon EOS1000D + EF 18-55mm als 1ste reflextoestel

        Tucht is gevallen en het is deze geworden de 1000 met de lens een tas bij en een kaart van 4gb voor 399€ wel in mediamarkt maar ja is een begin he .
        Grts

        Comment

        Working...
        X