Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

camerakeuze...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • camerakeuze...

    Ik zou eigenlijk terug willen beginnen met fotografie. Heel wat jaren terug heb ik in mijn opleiding nog analoge fotografie gehad, maar ik heb eigenlijk de overstap naar het digitale tijdperk een beetje gemist. Nu is een vriend van mij een ongelooflijk goede fotograaf en door zijn foto's te zien krijg ik eigenlijk meer en meer zin om er ook terug in te vliegen.

    ik heb momenteel thuis een nikon F60 met nog enkele lenzen. Nu was mijn vraag eigenlijk of ik die lenzen nog kan gebruiken als ik de overstap naar digitaal maak, en natuurlijk bij Nikon blijf. Ik had nu het idee om rustig terug te beginnen met een tweedehands toestel, een nikon D50 ofzo. Iemand nog goede raad?

  • #2
    Re: camerakeuze...

    Oorspronkelijk geplaatst door Goosse Bekijk bericht

    ik heb momenteel thuis een nikon F60 met nog enkele lenzen. Nu was mijn vraag eigenlijk of ik die lenzen nog kan gebruiken als ik de overstap naar digitaal maak, en natuurlijk bij Nikon blijf. Ik had nu het idee om rustig terug te beginnen met een tweedehands toestel, een nikon D50 ofzo. Iemand nog goede raad?
    Helemaal geen gek idee, die lenzen hebben echter wel beperkingen; het wordt handwerk, ook op een moderne digitaal.
    Een D50/D80 hebben dan nog het voordeel (boven andere instappers) dat de lichtmeting werkt, dat is toch wel een stuk handiger.

    Comment

    Working...
    X