Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rente internetrekeningen gezakt: alternatief Rabobank+ 2.5% of ING Oranjeboek €2.25%?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rente internetrekeningen gezakt: alternatief Rabobank+ 2.5% of ING Oranjeboek €2.25%?

    De ING Lion deposit was zoals zovele "internet spaarrekeningen" een lokmiddel en is inmiddels gezakt naar slechts 1.8%, het voordeel van een "internetrekening" vervalt dus.

    Als alternatief dacht ik aan de Rabobank+ account (2.5%) of het ING Oranje boekje (2,25%).
    Dit zijn rekeningen met de bedoeling dat het 1j vast staat staat er, wat is het verschil dan met een gewone spaarrekening want je kan ook afhalen/storten wat je wil ?

    Voor het ING Oranje boekje staat zelfs dat deze ook gratis zou zijn en wel service via het loket hebt, waarom dan nog een internetrekening houden als die minder % opbrengt.
    Kon dit "Oranje boekje" wel precies niet openen via Homebank, wel andere rekeningen.

    Een belegggingsfonds heb ik reeds, maar een betere spaarrekening is altijd interessant.
    Het scheelt allemaal niet teveel op relatief lage bedragen, maar zelfs al heb ik pakweg €50 meer opbrengst op een andere spaarrekening, het is beter dan in de zak van een bankier

    Ik las dat Rabobank stabieler is in zijn beloofde interesten houden (ben reeds klant via die Humo actie waarbij je gratis een aandeel van €20 kreeg).
    Ben nog aan het twijfelen tussen een Rabobank plus en een Oranje boekje.

    Dit is nog een goede site (met forum) voor sparen moesten jullie dit niet kennen :


    Nog mensen deze richting uit, of afgestapt van hun "internetrekeningen" wegens gezakt percentage en minder interessant ?
Working...
X