Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Solden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Solden

    Aangezien ik mij een pak fotomateriaal ga aanschaffen deze maand vroeg ik mij het volgende af... Gaan er Solden zijn bij Konijnenberg/studio 73? Of 1 of andere actie? bv. 2+2 jaar gratis garantie ofzo? Iets anders?


    Iemand die meer weet?
    5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be

  • #2
    Re: Solden

    hmm af en toe een cash back! maar nooit in de solden!

    mss heel mss op tassen, maar meestal niet!
    zoekfunctie had je een antwoord kunnen gaven.
    iedere solden periode komt deze terug!

    bellen of mailen naar de shop in kwestie is makkelijker en gaat vlugger
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Solden

      Ge weet toch dat solden dikke bedriegerij zijn hoop ik.

      Twee mogelijkheden:
      - ze verkopen oude brol / stocks die bijna vervallen zijn of niemand nog wil kopen anders.
      - ze verhogen de prijs eerst voor de solden zodat jij de impressie krijgd dat je nadien een koopje aan het doen bent (terwijl je die in het buitenland ZONDER solden nog goekoper kan vinden)

      Zo heb ik bv paar maand geleden een nieuwe tandenborstel gekocht, zoeen elektriek spel voor in je bek te steken
      De oude was traag geworden en wou niet meer opladen, dus nieuw was nodig.

      Ik heb em toen in de colruyt 15,49 euro betaald.
      Nu staat em in "solden" in de blokker dacht ik aan 15 euro met de vermelding bij "-50%" groot voorpagina aanbieding.
      Het gaat trouwens om exact zelfde toestel (de goedkoopste "vitality" zonder blabla op)

      Reken jij ff na wat niet klopt?

      Enkel bij luxekleding gaat de term solden nog in de hand met echte vermindering, maar eigenlijk waren ze voordien gewoon veel te duur en verkopen ze nu aan normaal winstmarges.

      Comment

      Working...
      X