Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon eos 60d

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon eos 60d

    heb even een vraagje is de canon 60d een goed toestel?
    want ik lees er verschillende reacties op??
    en zelf ken ik er niet zoveel van

  • #2
    Re: canon eos 60d

    De Canon 60D is een goed toestel, vraagt wel goed glas ook. Je zal hier en daar wel lezen dat de 60D tegenover zijn voorgangers (50D en de eerder uitgebrachte 7D) te weinig verschil brengt, maar daarom is het geen slechte body.

    Comment


    • #3
      Re: canon eos 60d

      Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
      De Canon 60D is een goed toestel, vraagt wel goed glas ook. Je zal hier en daar wel lezen dat de 60D tegenover zijn voorgangers (50D en de eerder uitgebrachte 7D) te weinig verschil brengt, maar daarom is het geen slechte body.
      ja ik zou graag een nieuw toestel en 50d vind je niet nieuw meer en de 7d is wat te ingewikkeld voor me denk ik kan je alleen maar manueel instelle denk ik eh tege over de 60d ook automatisch haha
      mijn glas is voorlopig de gewone kitlens van de 450d en 100mm macro f 2.8 usm en 70-200 L F4 is usm.
      maar de 60d is die beter dan de 50d?

      Comment


      • #4
        Re: canon eos 60d

        Dat heeft de 7D ook hoor, het groene vierkantje (http://www.dpreview.com/reviews/canoneos7d/page7.asp), net zaoqsl opd e andere reeksen. Wat je niet hebt op de 7D is een stand voor portret, landschap, etc. Maar dat gebruik ik niet eens op mijn 50D, die staat bijna de hele tijd op Av, op M om te flitsen, of op C1 of C2 die ik voor een aantal zaken geprogrammeerd heb.
        De 70-200 en de 100mm macro zullen zeker tot hun recht komen op de 60D of 7D.
        Is de 60D beter dan de 50D vraag je, er is eigenlijk weinig verschil, te weinig omdat ik zou overstappen. Aan de 7D twijfel ik dan weer wel, want dat is een super camera. Maar ik ga eerder investeren in glas.

        Comment


        • #5
          Re: canon eos 60d

          Benevens het feit van de erg logisch uitgepiepte body is de 7D ook een heel erg handzaam toestel.
          Ik heb de mijne nu zowat een jaar, en ik heb onlangs in Mediamarkt eens de 60D wat "bepoteld". Wél...ik zou niet willen wisselen hoor.
          De 7D weegt duidelijk meer en is een stuk groter, dat wel, maar dat "nadeel" wordt volledig gecompenseerd door zijn gebruiksgemak.
          en dat "draaischermpje" dat op de 60D staat, mis ik heus niet op mijn 7D hoor

          De 60D is natuurlijk ook een heel goed toestel, waarom zou dat niet zo zijn?
          Maar het klopt wat de meesten zeggen: vooral de objectieven maken het verschil.
          Last edited by dréten; 2 januari 2011, 17:45.

          Comment


          • #6
            Re: canon eos 60d

            Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
            Benevens het feit van de erg logisch uitgepiepte body is de 7D ook een heel erg handzaam toestel.
            Ik heb de mijne nu zowat een jaar, en ik heb onlangs in Mediamarkt eens de 60D wat "bepoteld". Wél...ik zou niet willen wisselen hoor.
            De 7D weegt duidelijk meer en is een stuk groter, dat wel, maar dat "nadeel" wordt volledig gecompenseerd door zijn gebruiksgemak.
            en dat "draaischermpje" dat op de 60D staat, mis ik heus niet op mijn 7D hoor

            De 60D is natuurlijk ook een heel goed toestel, waarom zou dat niet zo zijn?
            Maar het klopt wat de meesten zeggen: vooral de objectieven maken het verschil.
            ik ga van een 450d naar een 60d gaan, zou dat veel verschil maken aan de fotos?

            Comment


            • #7
              Re: canon eos 60d

              Oorspronkelijk geplaatst door Angres Bekijk bericht
              ik ga van een 450d naar een 60d gaan, zou dat veel verschil maken aan de fotos?
              nee

              Op zo een vraag kunnen we niet echt antwoorden he. Als het voor gewone thuiskiekjes gaat zal je niet veel verschil zien vrees ik.
              mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

              Comment


              • #8
                Re: canon eos 60d

                Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                nee

                Op zo een vraag kunnen we niet echt antwoorden he. Als het voor gewone thuiskiekjes gaat zal je niet veel verschil zien vrees ik.
                mir
                ja het is meer voor natuurfotos landschappen, vogels ...

                Comment

                Working...
                X