Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Enkel de titels in iTunes bewaren.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Enkel de titels in iTunes bewaren.

    Is het mogelijk enkel de titels van tracks te bewaren en het bestand te verwijderen in iTunes?
    Zo weet ik welke podcasts ik al beluisterd heb.

  • #2
    Re: Enkel de titels in iTunes bewaren.

    Niet bij mijn weten (ben dan ook geen expert ter zake).
    Ik doe al 'n tijdje niet meer aan podcasting; toch geen tijd om dat allemaal te beluisteren. Hoe ik het mij herinner verandert er toch iets als je 'm beluisterd hebt? Een groen bolletje dat verdwijnt ofzo...

    Palladio
    You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

    Comment


    • #3
      Re: Enkel de titels in iTunes bewaren.

      Ik geloof niet dat het mogelijk is om het bestand te verwijderen, en de titel toch te bewaren.

      Je zou bijvoorbeeld onder je weergaveopties verschillende zaken kunnen instellen. Twee dingen die ik alvast heb ingesteld zijn "Afgespeeld" en "Laatste keer".


      Je zou zelfs op basis van bepaalde 'voorwaarden' een slim album kunnen aanmaken...
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Enkel de titels in iTunes bewaren.

        Je kan het bestand direct van de HDD verwijderen, er zal dan een tekentje (ik denk een uitroepteken) voor de naam terecht komen in iTunes die aangeeft dat het originele bestand niet gevonden is.

        Comment


        • #5
          Re: Enkel de titels in iTunes bewaren.

          Houdt iTunes niet voor jou bij welke podcasts je al hebt beluisterd ?

          Comment


          • #6
            Re: Enkel de titels in iTunes bewaren.

            Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk bericht
            Houdt iTunes niet voor jou bij welke podcasts je al hebt beluisterd ?
            Inderdaad, dat doet hij. Zoals ik al aangaf in mijn vraag.

            Comment

            Working...
            X