Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fujifilm finepix s1600

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fujifilm finepix s1600

    Hey,
    ik ben van plan om de fujifilm finepix s1600 te kopen een van deze dagen,
    ik weet dat dit geen super professionele camera is, maar dit is ook niet nodig want ik ben immers ook geen fotograaf 'k ben een meisje van 14 die wil beginnen aan fotografie
    dus mijn vraag is omdat deze camera goed is voor een 'beginner'
    en als iemand deze camera al heeft, zou je mij de nadelen dan eens willen zeggen aub??
    Ik ben al op verschillende site's gaan kijken naar de voordelen en nadelen,maar die spreken elkaar serieus tegen?
    Volgens bepaalde personen kun je geen 'deftige' foto's van de natuur trekken,
    bv bij trekken van boombladeren verandert de camera dit naar 1 groen oppervlak,
    klopt dit?


    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Fujifilm finepix s1600

    Hallo,
    Ik ben destijds zelf begonnen met een Fuji, de Finepix s7000, en was daar eigenlijk niet ontevreden over. Ik dacht dat ie toen wel iets meer kostte, dus een iets geavanceerder toestel.
    Ik snap heel goed dat het budget van een 14-jarige niet oneindig is, dus soms is het roeien met de riemen die je hebt.
    Ik heb niet echt gelezen wat het toestel allemaal kan, maar probeer er op te letten dat je een toestelletje koopt waarbij je niet alleen een automatische stand hebt. Als fotografie je echt interesseert, dan zal je 't na een tijdje wel leuk gaan vinden als je ook bepaalde (of alle) instellingen manueel kan doen.
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #3
      Re: Fujifilm finepix s1600

      Als je het engels een beetje machtig bent, staat er hier een mooie review : http://www.photographyblog.com/revie..._s1600_review/
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott