Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Draadloos flitsen - wat nodig?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Draadloos flitsen - wat nodig?

    Hallo,

    Ik heb een Sony a390. Bestaat er een manier om hiermee draadloos te kunnen flitsen? Indien ja, wat heb je hiervoor nodig?

  • #2
    Re: Draadloos flitsen - wat nodig?

    2 getrainde ogen,
    een internet verbinding,
    een hand en een muis die HIER klikt
    www.fotofolio.be

    Comment


    • #3
      Re: Draadloos flitsen - wat nodig?

      Jouw a390 ondersteunt standaard al draadloos flitsen met compatibele Sony/Minolta. Kijk eens rond naar volgende flitsers: Sony HVL-F36AM, HVL-F42AM, HVL-F56AM, HVL-F58AM of Minolta PROGRAM FLASH 3600HS (D), PROGRAM FLASH 5600HS (D),
      Nikon D700, wat glas en Sony RX100
      BD2424BE
      Klik voor meer!

      Comment


      • #4
        Re: Draadloos flitsen - wat nodig?

        Oorspronkelijk geplaatst door diabolix Bekijk bericht
        Jouw a390 ondersteunt standaard al draadloos flitsen met compatibele Sony/Minolta. Kijk eens rond naar volgende flitsers: Sony HVL-F36AM, HVL-F42AM, HVL-F56AM, HVL-F58AM of Minolta PROGRAM FLASH 3600HS (D), PROGRAM FLASH 5600HS (D),
        naast één van de aangehaalde flitsers, wat is er nog nodig? het topic dat hierboven werd aangehaald is al redelijk technisch voor mij

        Comment


        • #5
          Re: Draadloos flitsen - wat nodig?

          als't topic al technisch is volg maar eerst een workshop!
          of lees maar effe grondig op't net
          nikon stuff

          Comment


          • #6
            Re: Draadloos flitsen - wat nodig?

            Oorspronkelijk geplaatst door tommekentom Bekijk bericht
            naast één van de aangehaalde flitsers, wat is er nog nodig? het topic dat hierboven werd aangehaald is al redelijk technisch voor mij
            Laat je niet ontmoedigen door technische blabla of afschrikkende posts van andere forumleden. Zoals diabolix al zei, heb je enkel een van die flitsen nodig. Niets meer.

            Dat is een goed begin, oefen daarmee alvast! Het is gemakkelijk in gebruik, werkt uitstekend! Creatief zijn kost geen geld, je kan vanalles zelf maken en verzinnen, een camera en een van die flitsen en je bent al een heel eind geholpen

            Succes!

            Comment

            Working...
            X