Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikon D 3100

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nikon D 3100

    Hallo forumleden,

    Zijn er hier al forumleden die al in het bezit zijn van een nikon D3100 ?
    Wat zijn jullie bevindingen er van!

    Mvg

  • #2
    Re: nikon D 3100

    Ik ben van de D3000 overgestapt naar de D3100.
    Toestel bevalt me prima met de 18-105 erop, kan geen beter toestel bedenken voor die prijs.
    Natuurlijk zijn er tegenhangers wat de D3100 maar niks vinden omdat dit een "instap" dslr is..
    Nikon D3100 .:. AF-S 18-105 VR .:. AF-S 35 f1.8 .:. SB-700

    Comment


    • #3
      Re: nikon D 3100

      is niet echt populier precies

      Comment


      • #4
        Re: nikon D 3100

        a: geduld is een schone zaak...

        b: is het nu echt nodig om zoveel topics over hetzelfde onderwerp te openen?
        Mijn objectieven zijn all round...

        Comment


        • #5
          Re: nikon D 3100

          Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
          a: geduld is een schone zaak...

          b: is het nu echt nodig om zoveel topics over hetzelfde onderwerp te openen?
          A: SORRY Hé.........
          B: als dat over hetzelfde onderwerp gaat dan kan je toch niet goed lezen denk!

          Comment


          • #6
            Re: nikon D 3100

            Oorspronkelijk geplaatst door kimmy33 Bekijk bericht
            A: SORRY Hé.........
            B: als dat over hetzelfde onderwerp gaat dan kan je toch niet goed lezen denk!
            Kimmy, ga gewoon eerst eens googelen voordat je als maar (vrijwel) dezelfde vragen stelt.
            Op dpreview.com staan uitgebreide tests van alles.
            Ik vind het nogal arrogant om mensen te betichten slecht te lezen als je er zelf kennelijk helemaal te lui voor bent.
            Sony en Olympus
            Fotoseries

            Comment


            • #7
              Re: nikon D 3100

              Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
              Kimmy, ga gewoon eerst eens googelen voordat je als maar (vrijwel) dezelfde vragen stelt.
              Op dpreview.com staan uitgebreide tests van alles.
              Ik vind het nogal arrogant om mensen te betichten slecht te lezen als je er zelf kennelijk helemaal te lui voor bent.
              Dan moet jij eens zeggen wat dezelfde vraag is!!!!!!!!!!!
              wa is da hier pffffff

              Comment


              • #8
                Re: nikon D 3100

                Oorspronkelijk geplaatst door kimmy33 Bekijk bericht
                Dan moet jij eens zeggen wat dezelfde vraag is!!!!!!!!!!!
                wa is da hier pffffff
                wa is da hier? da is hier een forum om over fotografie te praten en degelijke vragen te stellen.
                als je meteen een antwoord wil, gebruik dan een zoekmachine hier kan je niet na 3 uur een hele uiteenzetting verwachten, dit is geen chatroom
                naam google of zoiets komt opeens in me op...

                nee, het is gewoon zo dat je nu al 2 topics opent over quasi hetzelfde onderwerp, dat vinden mensen niet zo leuk op fora.
                zoek eens meer op het internet op voor je aan mensen hun mouw gaat trekken.
                en zoals al in je vorige topic werd gezegd. ga naar een winkel en neem een paar toestellen in de hand, diegene die het prettigst aanvoelt wint. of neem zo een euro muntstuk uit je broekzak en doe kop of let

                Comment


                • #9
                  Re: nikon D 3100

                  Dit topic bevat in essentie dezelfde vraag

                  Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...


                  begrijp me niet verkeerd...als mensen goede vragen over camera's hebben...is niemand, incluis ondergetekende te beroerd om een goed antwoord te geven...ook al kost dat wat tijd.

                  Maarrr...voordat je een forum gaat gebruiken lees je beter eerst de regels...ten tweede gebruik je de zoekfunctie eens en vind je zeer waarschijnlijk 1001 topics over de Nikon D3100...

                  edit: De vraag "wat zijn jullie bevindingen er van" kan antwoorden opleveren als...hij maakt foto's, er staat Nikon op...er passen objectieven op...hij is zwart van kleur...etc...wat is nu je echte vraag?

                  Het is niet om je op de teentjes te trappen, maar elk forum kent zo zijn etiquette We zijn geen google hier
                  Mijn objectieven zijn all round...

                  Comment


                  • #10
                    Re: nikon D 3100

                    Oorspronkelijk geplaatst door kimmy33 Bekijk bericht
                    Dan moet jij eens zeggen wat dezelfde vraag is!!!!!!!!!!!
                    wa is da hier pffffff
                    Het is hier gewoon geen kleuterklas. Als je iets wilt weten zoek je zelf een keer iets uit. Het stikt hier tegenwoordig van de beginners die alsmaar denken dat het hier Twitter is of zo.
                    We gaan ons hier als serieuze enthousiasten echt niet de blaren typen omdat jij toevallig lui bent uitgevallen.
                    Sony en Olympus
                    Fotoseries

                    Comment


                    • #11
                      Re: nikon D 3100

                      oei dat zal ook hard aan komen , forum voor pro's, misschien moeten ze nog er nog één maken voor beginners

                      Comment


                      • #12
                        Re: nikon D 3100

                        waar staat hier ergens dat dit alleen maar een forum is voor pro?
                        als dat zo is moet de moderator ingrijpen en mij van het forum verwijderen!
                        ik ben nu eenmaal maar ne hobby klikeman!

                        Comment


                        • #13
                          Re: nikon D 3100

                          Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
                          oei dat zal ook hard aan komen , forum voor pro's, misschien moeten ze nog er nog één maken voor beginners
                          Dat idee heb ik al vaker geopperd om een beginners rubriek te maken, maar ook een beginner zou toch eens iets kunnen googelen lijkt me zo.
                          Ik vind ook echt dat een beginner vragen mag stellen, maar dingen vragen die overal te vinden zijn en daar ook nog meerdere draadjes voor starten...
                          Sony en Olympus
                          Fotoseries

                          Comment


                          • #14
                            Re: nikon D 3100

                            Maar ik heb hier al flauwere vragen gezien , bv iemand vroeg waar hij het oneindig teken kon vinden in zijn camera van de lens en plots zei ie ik heb het gevonden het staat op mijn lens

                            Comment


                            • #15
                              Re: nikon D 3100

                              Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
                              Maar ik heb hier al flauwere vragen gezien , bv iemand vroeg waar hij het oneindig teken kon vinden in zijn camera van de lens en plots zei ie ik heb het gevonden het staat op mijn lens
                              Ja het kan echt nog veel gekker, er ontstaat hier alleen een discussie omdat TS 2x bijna dezelfde vraag stelde en dan ook nog trouwe forumleden op vermeende handicaps gaat wijzen.
                              Sony en Olympus
                              Fotoseries

                              Comment

                              Working...
                              X