Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met OLYMPUS SP800UZ

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ervaringen met OLYMPUS SP800UZ

    Ben van plan om een fototoestel te kopen dat niet al te zwaar is em met een grote zoom en dacht aan een Olympus SP-800UZ.
    Graag jullie ervaringen met dit toestel en/of eventuele tips/suggesties.

  • #2
    Re: Ervaringen met OLYMPUS SP800UZ

    Heeft niemand ervaringen met dit toestel
    Het is trouwens op veel plaatsen reeds uitverkocht en wachten tot volgende maand.

    Comment


    • #3
      Re: Ervaringen met OLYMPUS SP800UZ

      Hoy Likerk
      Ben trotse bezitter van dit toestel. Er zijn weinig beoordelingen over dit toestel terug te vinden;
      Persoonlijk ben ik heel gelukkig met mijn resultaten;
      bEN SINDS SEPTEMBER EEN CURSUS FOTOGRAFIE AAN HET VOLGEN EN IK MOET ZEGGEN HET IS NIET ALTIJD HET TOESTEL MAAR OOK DEGENE DIE ERACHTER STAAT DIE HET MOET DOEN;
      iN DE KLAS ZITTEN ER MET TOESTELLEN EN LENS SAMEN VOOR EEN 5.000 euro dat is geen hobby meer voor mij.
      Vele medestudenten kijken op welke goede resultaten ik heb met dit toestel en zij met de spiegelrefex zitten maar in te stellen, lenzen aan het vervangen en te vloeken.

      Wat ben je met een formule 1 auto op een circuit als je amper kunt rijden.

      Het hangt er ook vanaf waarvoor je je toestel wilt gebruiken .
      Ik heb het gekocht voor macro, landschappen en vakantie. en dat is perfect. Het toestel kun je overal meenemen, de lederen tas die ik erbij kocht is niet ideaal zou iets anders nemen.

      Het enige nadeel is dat er geen kantelbaar scherm opstaat, dat vind ik het spijtige eraan, zoniet alle lof voor oLYMPUS;

      hET FILMEN IS KINDSGEMAKKELIJK EN ZEER GOED EN GELUID PERFECT.

      Wat zijn u betrachtingen ?
      Waar zou je je toestel kopen ?
      Heb je nog vragen ? ik beantwoord ze wel

      Boefkes@hotmail.com

      Comment

      Working...
      X