Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

uit het land van de wold

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • uit het land van de wold

    Last edited by saphi; 29 december 2010, 13:26.
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

  • #2
    Re: uit het land van de wold

    Wederom een mooie reclame (Jij moet ze daar nogal verdienen) De fles vind ik spijtig genoeg een ietsje te veel vervormd om mooi te ogen, de relatie met de achtergrond daarentegen is krachtig en subliem !
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: uit het land van de wold

      Knap gedaan
      Groetjes Hilde
      http://hildeg.smugmug.com/

      Comment


      • #4
        Re: uit het land van de wold

        Wàt een doordringende blik...en de kleur van de ogen in combinatie met de kleuren van de fles, I it !
        'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
        Grtjs, Jacky

        Comment


        • #5
          Re: uit het land van de wolf

          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Wederom een mooie reclame (Jij moet ze daar nogal verdienen) De fles vind ik spijtig genoeg een ietsje te veel vervormd om mooi te ogen, de relatie met de achtergrond daarentegen is krachtig en subliem !
          Haha, niet bepaald. Maar er komen er waarschijnlijk nog wel een paar in die stijl.
          Ik heb nog geen idee waar de vervorming vandaan komt;

          Allemaal bedankt voor het kijken en de commentaren
          Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
          "Casu Consulto - Modo Fac"

          Comment


          • #6
            Re: uit het land van de wolf

            Alles al gezegd, ik zie hem nu pas...wouw! super! knap die doortekening in de donkere vacht, wat een blik in die ogen

            Comment

            Working...
            X