Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke compact camera?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke compact camera?

    Ik ben op zoek naar een compact camera.

    Zelf heb ik een canon eos 400D maar ik ben op zoek naar een goedkope compact camera die ongeveer dezelfde functies heeft (of zelfs meer) dan de 400D

    Heeft iemand een voorstel?


    Alvast bedankt!
    Emily

  • #2
    Re: Welke compact camera?

    omdat je Canon gewoon bent, Powershot G11 of G12. Volgens mij een mooie aanvulling voor als je geen zin hebt om met uw reflex rond te lopen.

    Comment


    • #3
      Re: Welke compact camera?

      aanvulling of vervanging? Indien het laatste kan je micro four Thirds of sony nex eens bekijken

      Comment


      • #4
        Re: Welke compact camera?

        Bekijk ook eens de Nikon P7000, goeie specificaties, en vergelijkbaar met de Canon G12, en een leuke retro-look.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Welke compact camera?

          Ik zoek nog iets compacter dan een powershot of de P7000.

          iets in de aard van een Lumix ?

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Emike
            Ik zoek nog iets compacter dan een powershot of de P7000.

            iets in de aard van een Lumix ?
            Iets dat kleiner moet zijn dan de G12 of de P7000 en betere functies dan een DSLR?? Sorry, bestaat niet volgens mij.
            Je zal sowieso toegevingen moeten doen.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: Welke compact camera?

              De canon S95 is ook wel een mooi alternatief denk ik...



              grtz...

              Templar...
              D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
              Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

              Comment


              • #8
                Re: Welke compact camera?

                Ik heb mij vandaag eens uitgeleefd in de winkel en het werd uiteindelijk de Canon Ixus 130.

                Tot nu toe ben ik al vrij tevreden

                Comment

                Working...
                X