Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat is een goed beginnerstoestel?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wat is een goed beginnerstoestel?

    Hallo.

    Ik ben al een tijdje heel erg geïnteresseerd in fotografie en ben mijn simpel klein digitaal fototoestelletje echt wel beu. Ben dus nu op zoek naar een groter toestel (reflexcamera), waar ik toch wel heel wat meer mee kan. Ik ben nog maar 17 jaar en ben niet van plan van me écht in de fotografie te storten. Het moet dus geen heel professionele camera zijn. Een heel groot budget heb ik ook niet. Het mag niet meer kosten als ongeveer 700 euro. Heeft iemand een idee wat een goede camera voor mij kan zijn, waar je net iets meer mee kan en duidelijke, heldere foto's mee kan maken. Alvast bedankt!

    Groetjes, Esther

  • #2
    Re: wat is een goed beginnerstoestel?

    Kijk eens naar de Nikon D3100 met Nikkor 18-105 mm objectief als starterskit. Voor minder dan 650 Euro een prima set waarmee je al heel veel meer mee kan als met je huidige compact toestelletje
    Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

    Comment


    • #3
      Re: wat is een goed beginnerstoestel?

      Een Canon bezitter zal je een Canon aanraden, een Nikon bezitter een Nikon

      In jou geval zou ik opteren voor een Nikon 3100 of een Canon EOS 500D die je nu voor 750 kan kopen met 2 degelijke lenzen (EF-S 18-55 IS en EF-S 55-250 IS) en een kaartje en tas bij studio73 (foto rubens) en ik dacht ook bij Konijnenberg.
      Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

      Comment


      • #4
        Re: wat is een goed beginnerstoestel?

        Nikon 3100 is een mooi toestel.

        Canon 550D is een mooi toestel.

        Hier een mooi topic waar je heel veel informatie zult vinden

        Comment


        • #5
          Re: wat is een goed beginnerstoestel?

          De Pentax K-x is in die prijsklasse zeker het overwegen waard.
          Zeer degelijke kwaliteit, zeker bij hogere ISO, en prima geschikt als beginner.
          Met 18-55 én 50-200 lenzen hier te koop voor 599 €. Tevens een zaak waar je de bovenstaande toestellen ook eens in de hand kan nemen.
          De K-x is niet alleen in zwart leverbaar, maar tevens in een aantal vrolijke kleurtjes.
          Groetjes van tozumi

          Bezoek hier mijn webstek

          Comment


          • #6
            Re: wat is een goed beginnerstoestel?

            ik ben dat setje van canon ook aant zoeken maar is overal uitverkocht,en komt de eerst weeken niet terug binnen
            Oorspronkelijk geplaatst door Tim76 Bekijk bericht
            Een Canon bezitter zal je een Canon aanraden, een Nikon bezitter een Nikon

            In jou geval zou ik opteren voor een Nikon 3100 of een Canon EOS 500D die je nu voor 750 kan kopen met 2 degelijke lenzen (EF-S 18-55 IS en EF-S 55-250 IS) en een kaartje en tas bij studio73 (foto rubens) en ik dacht ook bij Konijnenberg.

            Comment


            • #7
              Re: wat is een goed beginnerstoestel?

              Oorspronkelijk geplaatst door plop81 Bekijk bericht
              ik ben dat setje van canon ook aant zoeken maar is overal uitverkocht,en komt de eerst weeken niet terug binnen
              Probeer HIER eens.

              Comment


              • #8
                Re: wat is een goed beginnerstoestel?

                dat is de 550 en met één lens
                Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                Probeer HIER eens.

                Comment


                • #9
                  Re: wat is een goed beginnerstoestel?

                  Oorspronkelijk geplaatst door plop81 Bekijk bericht
                  dat is de 550 en met één lens
                  Met twee lenzen hebben ze die kit ook hoor.

                  Comment


                  • #10
                    Re: wat is een goed beginnerstoestel?

                    Kijk misschien ook naar de Micro Four Thirds (Olympus/Panasonic) camera's. De Sony NEX-3 en -5 zijn ook erg goed . De Pentax K-x zoals Tozumi al voorstelde ook een prima camera .
                    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                    Comment


                    • #11
                      Re: wat is een goed beginnerstoestel?

                      Een sony A290 is een goedkoop en goed toestel A 290 kost 359 en de A390 369

                      Comment

                      Working...
                      X