Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanschaf strobist set

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aanschaf strobist set

    Ik zou graag een beginnend strobist setje willen aanschaffen,
    grootste moeilijkheid is mijn budget. Ik heb hier een oude canon 420 EX die je enkel ettl kan gebruiken, niet manueel.
    Kan ik nu zo'n manuele strobist flitser gebruiken om mijn 420ex aan te sturen via cactus v4 bv? Of is dat helemaal geen optie en heb ik wel degelijk een manueel instelbare flitser van canon zelf nodig of zo'n dure infraroodzender?
    hopelijk kan er mij iemand een antwoord verschaffen, waarvoor dank
    smile ! ...it confuses people ...

  • #2
    Re: Aanschaf strobist set

    Oorspronkelijk geplaatst door Mightycat Bekijk bericht
    Ik zou graag een beginnend strobist setje willen aanschaffen,
    grootste moeilijkheid is mijn budget. Ik heb hier een oude canon 420 EX die je enkel ettl kan gebruiken, niet manueel.
    Kan ik nu zo'n manuele strobist flitser gebruiken om mijn 420ex aan te sturen via cactus v4 bv? Of is dat helemaal geen optie en heb ik wel degelijk een manueel instelbare flitser van canon zelf nodig of zo'n dure infraroodzender?
    hopelijk kan er mij iemand een antwoord verschaffen, waarvoor dank
    je hebt tal van mogelijkheden... je houdt je 420ex voor on-camera-flash-toepassingen en voor strobisme koop je gewoon een goedkope YN460 II of YN560 zie hier...

    als triggers koop je een RF602 setje... is veel beter dan cactus V4

    en de rest: hier
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment

    Working...
    X