Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Strobist gear opbergen en transporteren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Strobist gear opbergen en transporteren

    Hallo,

    Dankzij jullie tips ben ik ondertussen eigenaar van een Lumopro LP605 statief, een swivel N-3 van Konijnenberg, een Westcott 43" opvouwbare zw/w paraplu, een 5 in 1 reflectiescherm van Falcon Eyes en een Yongnuo RF602 trigger met 2 receivers.

    Ik heb een licht vermoeden dat na wat oefening deze collectie nog zal uitbreiden met een paar flitsers en nog een extra statief. Ik heb dus nog geen opbergtas voor een statief durven kopen.

    De huidige uitbreiding past niet meer in mijn bestaande fototas (een Pro Runner 300AW). Kunnen jullie wat tips geven wat jullie gebruiken om jullie spullen op te bergen en mee te nemen? Liefst geen dure opties.

  • #2
    Re: Strobist gear opbergen en transporteren

    Een boodschapkarretje van de Actionshop: niet duur 9 Euro.
    Groeten. Ronald

    Comment


    • #3
      Re: Strobist gear opbergen en transporteren

      zoiets bijvoorbeeld : http://www.grobet.be/index.php?page=...mid=35&lang=nl

      zie hier voor de foto

      of deze... nog leuker!
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: Strobist gear opbergen en transporteren

        Is al eens een draad over geweest bijna een jaar geleden. Voor max. 25 euro moet je gesteld geraken.

        Dpaul
        DPaul - A.FIAP
        D810, nikkors and other stuff

        Comment

        Working...
        X