Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Konijn Turnhout

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Konijn Turnhout

    Weet er hier iemand of Konijnenberg in Turnhout morgen 27/12 open is?
    Ik denk van wel maar ik wil niet voor een gesloten deur staan.

    Alvast bedankt
    Groetjes Kevin

  • #2
    Re: Konijn Turnhout

    Volgens wat ik op de website kon vinden is het morgen een gewone werkdag voor Fotokonijnenberg te Turnhout:


    Dit zijn de normale openingsuren:
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Konijn Turnhout

      Ah ja nu zie ik het, had deze pagina niet gevonden op hun site.
      Zal voor alle zekerheid eerst maar eens bellen naar daar want ik zie dat ze geen 7D meer in voorraad hebben.
      Bedankt
      Groetjes Kevin

      Comment


      • #4
        Re: Konijn Turnhout

        Oorspronkelijk geplaatst door kevin_83 Bekijk bericht
        Ah ja nu zie ik het, had deze pagina niet gevonden op hun site.
        Zal voor alle zekerheid eerst maar eens bellen naar daar want ik zie dat ze geen 7D meer in voorraad hebben.
        Bedankt
        Volgens de site is de 7D WEL in voorraad!

        Comment


        • #5
          Re: Konijn Turnhout

          Best eerst eens bellen of de 7D er wel degenlijk is ook al zou ie op de site in voorraad zijn.
          https://www.facebook.com/ief.delaender - http://www.iefdelaender.com - http://500px.com/iefdelaender

          Comment


          • #6
            Re: Konijn Turnhout

            Oorspronkelijk geplaatst door Ief Bekijk bericht
            Best eerst eens bellen of de 7D er wel degenlijk is ook al zou ie op de site in voorraad zijn.
            Verzendvoorraad: "op voorraad", maar in de winkel te Turnhout staat die "in bestelling".
            Ze hebben er dus geen meer in de winkel.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #7
              Re: Konijn Turnhout

              Idd, is in bestelling, morgen of woensdag terug in de winkel. Net men oude toestel verkocht en ben momenteel "cameraloos", wat een raar gevoel .
              Groetjes Kevin

              Comment


              • #8
                Re: Konijn Turnhout

                Hoewel ik op een 10 minuutjes van FKB Turnhout woon, zal ik altijd eerst online reserveren alvorens iets te gaan kopen. Bespaart me de teleurstelling dat een en ander net niet binnen is.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Konijn Turnhout

                  Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Hoewel ik op een 10 minuutjes van FKB Turnhout woon, zal ik altijd eerst online reserveren alvorens iets te gaan kopen. Bespaart me de teleurstelling dat een en ander net niet binnen is.
                  Mocht ik zo dicht wonen zette ik daar een tent denk ik
                  "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                  500px

                  Comment


                  • #10
                    Re: Konijn Turnhout

                    Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
                    Mocht ik zo dicht wonen zette ik daar een tent denk ik
                    Om als eerste binnen te zijn...? Akkoord, want soms moet ik daar ook lang wachten, hoor, even lang als iemand anders. De verkopers nemen ruim hun tijd, en dat vind ik dan ook perfect. Ik zou, voor mezelf, niet anders willen.
                    (De laatste tijd heb ik de indruk dat, als je een reservatiebon bijhebt, en er een beetje mee zwaait, je wat sneller geholpen wordt. Ik heb altijd gedacht dat een soort van 'snelkassa' wonderen zou kunnen doen).
                    Enfin, maar ik vind het interessant om te wachten tot ik zeker weet dat als ik aanschuif, ik ook het produkt dat ik wens kan meenemen.
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Konijn Turnhout

                      Als je weet wat je moet hebben kan je best reserveren zo doe ik dat tegenwoordig ook en als ik ga is het zaterdags tegen openingstijd dan gaat het altijd vlotjes
                      Woensdag meegereden met mijn neef en zijn vrouw omdat zij wat dingetjes moesten hebben (was trouwens hun eerste keer bij Konijnenberg) om 1 uur vertrokken (half uurtje rijden) en om 4 uur waren we terug thuis (van een uitstapje naar turnhout gesproken he ).
                      Racing Pics
                      Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

                      Comment

                      Working...
                      X