Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon coolpix p100 kopen in Brugge?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon coolpix p100 kopen in Brugge?

    Hey,
    Ik ben op zoek naar een Nikon coolpix p100 die ik kan kopen in brugge?
    Heb al wat gezocht op internet maar vind niet direct iets,
    wie kan mij helpen?

    Groetjes Eva

  • #2
    Re: Nikon coolpix p100 kopen in Brugge?

    Misschien naar De Mey gaan in de Sint Amandstraat. Wel niet de goedkoopste, maar die
    hebben wel een ruim assortiment Nikon toestellen staan.

    Comment


    • #3
      Re: Nikon coolpix p100 kopen in Brugge?

      Hoi Eva, Saturn zal hem zeker op voorraad hebben...
      http://www.digifotofreak.nl

      Comment


      • #4
        Re: Nikon coolpix p100 kopen in Brugge?

        Saturn in brugge? LOL laat me niet lachen, je moet daar eens iets terug binnen doen onder garantie! Een ramp is het hoe ze met de mensen hun kl....n spelen

        Ik heb voor een toestel 6 keer moeten gaan !!! AUB en een half jaar moeten weg en weer lopen voor iets da ik nieuw gekocht had dat al na paar dagen kapot was.

        Het is een wonder dat ik mijn toestel zelfs nog terug gezien heb.
        Want ze waren er in geslaagd om van een samsung een sony te maken op papier !!!!!

        Tijdens mijn betoog aan de servicedesk heb ik er ook veel ander slachtoffers zien passeren en de verhalen die je hoort amaai. Het is daar echt huilen met de pet op zun.
        Ik koop daar nooit van men levens meer.
        Last edited by Franciskine; 2 januari 2011, 10:29.

        Comment


        • #5
          Re: Nikon coolpix p100 kopen in Brugge?

          Misschien ook nog even de Fnac vermelden. Ondanks alle verhalen vind ik dat zij wel een
          goede service hebben. Ik heb er toch een goede ervaring mee.

          Comment


          • #6
            Re: Nikon coolpix p100 kopen in Brugge?

            Dankjewel iedereen voor de reactie's,
            maar kdenk dat'k toch voor een goedkopere camera zal gaan. (ook al is deze echt niet veel geld)
            kben van plan om een fujifilm finepix s16OO te kopen, wat vinden jullie hiervan?
            Groetjes!

            Comment


            • #7
              Re: Nikon coolpix p100 kopen in Brugge?

              Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
              Saturn in brugge? LOL laat me niet lachen, je moet daar eens iets terug binnen doen onder garantie! Een ramp is het hoe ze met de mensen hun kl....n spelen

              Ik heb voor een toestel 6 keer moeten gaan !!! AUB en een half jaar moeten weg en weer lopen voor iets da ik nieuw gekocht had dat al na paar dagen kappot was.

              Het is een wonder dat ik mijn toestel zelfs nog terug gezien heb.
              Want ze waren er in geslaagd om van een samsung een sony te maken op papier !!!!!

              Tijdens mijn betoog aan de servicedesk heb ik er ook veel ander slachtoffers zien passeren en de verhalen die je hoord amaai. Het is daar echt huilen met de pet op zun.
              Ik koop daar nooit van men levens meer.

              weetje welke winkel daar ook zeer erg in is?
              Dat is de phonehouse in brugge, serieus,
              kben mij blackberry op 2oktober gaan binnenbrengen voor herstelling van mijn toetsenbord, die mensen zeggen dan dat het max 1 maand zal duren heb mijn gsm pas vorige week terug gehad , sorry maar dat duurt toch wel té lang naar mijn gedacht

              Comment


              • #8
                Re: Nikon coolpix p100 kopen in Brugge?

                Ben absoluut geen fan van Demey of Saturn. Zeker niet goedkoper. En van zodra er iets stuk is dan mag je al je portefeuille bovenhalen nog voor ze iets doen.
                Heb betere ervaringen met Foto de mey (brugge). zijn lid van Selexion groep. Geven proffesionele uitleg (zijn fotografen) en zijn daarom niet duurder. (soms zelfs goedkoper).

                Iets verder uit de buurt is art en craft in mariakerke. ook proffesionele uitleg en meestal goedkoper dan saturn of andere grotere winkels.

                Heb ook al fotomateriaal besteld via konijnenberg.be. Was hier persoonlijk ook tevreden van.
                Last edited by annemie; 7 januari 2011, 21:22.

                Comment

                Working...
                X