Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Automatisch Backup programma . . .

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Automatisch Backup programma . . .

    Ik weet dat er voldoende zijn maar meestal maken deze een backup die bestaat uit één groot bestand, ik ben op zoek naar een programma dat automatisch een backup maakt van bestanden en folders maar deze niet samenperst in één bestand, maw, als een bestand, dat bvb dokument1.doc noemt, wordt aangepast in een bepaalde folder, zou dat direct ( optie is dus saven vanaf het moment dat er iets verandert ) na het saven moeten gebackuped worden naar een aangewezen lokatie.

    Iomega Quicksync 3 was zo een programma maar helaas werkt dat enkel met een 32 bits windows versie en niet met een 64 bits die ik nu gebruik.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: Automatisch Backup programma . . .

    Ben zelf heel tevreden van SyncBackPro
    Heel veel mogelijkheden en gebruikt weinig resources.
    (er is ook een gratis versie maar die laat waarschijnlijk geen real-time backup toe)

    groetjes,

    Comment


    • #3
      Re: Automatisch Backup programma . . .

      Dropbox helps you simplify your workflow. So you can spend more time in your flow.

      Comment


      • #4
        Re: Automatisch Backup programma . . .

        Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
        Da's een online backup, daar begin ik niet aan met de hoeveelheid en de grootte van bestanden die gebackuped moeten worden . . .

        @Ruben : SyncbackPro ziet er inderdaad heel interessant uit . . . dank je voor de tip
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Automatisch Backup programma . . .

          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Da's een online backup, daar begin ik niet aan met de hoeveelheid en de grootte van bestanden die gebackuped moeten worden . . .

          @Ruben : SyncbackPro ziet er inderdaad heel interessant uit . . . dank je voor de tip
          Ik werk al vele jaren met de vrije versie van Syncback.

          Doet perfect zijn ding. Hier synchroniseert het de geselecteerde data die op 4 interne HD's staat, met een externe HD via usb.

          Gebeurt er iets met Externe HD dan heb ik nog altijd de interne HD's en natuurlijk omgekeerd ook.

          Je kan instellen wanneer de synchronisatie moet gebeuren. Bij opstarten pc, bij afsluiten, handmatig etc...
          Groetjes
          ----JO

          Comment


          • #6
            Re: Automatisch Backup programma . . .

            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Da's een online backup, daar begin ik niet aan met de hoeveelheid en de grootte van bestanden die gebackuped moeten worden . . .
            Heb geen idee van de omvang van je backup, maar kan je Dropbox wel aanbevelen.
            Tegen betaling kan je ook boven de gratis 2 Gb gaan.
            Pluspunt van dergelijke oplossing is dat je backup "offsite" staat.
            In de recentste versie kan je ook bepalen wat je moet synchroniseren (selective sync).

            Als je internetabonnement geen datalimieten heeft, zou ik een online oplossing overwegen.

            Comment


            • #7
              Re: Automatisch Backup programma . . .

              Ondertussen Syncback Pro aangeschaft, werkt perfect, je kan verschillende backups instellen, oa ook naar mijn eigen FTP server waar ik meer dan plaats genoeg heb, aleen duurt het uploaden gemakkelijk meer dan 2 uur met die trage uploadsnelheden....
              Belangrijkste backups gebeuren ondertussen naar 3externe HD's en mijn FTP server . . . ik zit dus vrij safe denk ik . . .
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment

              Working...
              X