Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TNT levering...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • TNT levering...

    Hoi.

    Ik had een vraagje:

    Ik heb namelijk in de Bart Smit online shop een PS3 game gekocht.
    Ik had betaald en de bestelling werd verzonden met TNT...
    Je kan dat online volgen en nu blijkt dat het pakket afgeleverd is op eindbestemming.
    (een paar dagen geleden al!)
    Maar ikzelf, of de buren hebben niks ontvangen.

    Nu is mijn vraag: Heeft ook al iemand dit ooit meegemaakt?
    Of iemand die een idee heeft wat ik kan doen?
    Ik heb ook al geprobeerd om te bellen naar TNT, maar ik krijg ze niet aan de lijn.
    Ik heb ook een klacht ingediend via email.
    Ook is Bart Smit er zelf ook mee bezig....

    Ik snap gewoon niet hoe ze zo iets kunnen doen...
    Afgeleverd hebben terwijl het niet zo is...
    Ik heb dit nog nooit meegemaakt, en ik heb al zoveel besteld via internet!

  • #2
    Re: TNT levering...

    Rond deze tijd hebben de koeriers enorm veel werk, en dus zal er hier of daar wel een tussen zitten die zelf getekend heeft...

    Comment


    • #3
      Re: TNT levering...

      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
      ..er hier of daar wel een tussen zitten die zelf getekend heeft...
      "Hier en daar"
      Da's heden ten dage schering en inslag !!!
      Bij ons op 't werk gebeurt het BIJNA ALLE DAGEN: de chauffeur heeft geen tijd (of is 't goesting?) om te wachten tot iemand de deur open maakt en dumpt het pak(je) dus maar in de inkomhal en zet snel een kribbel op het papiertje (of machientje) voor ontvangst. We zien hem/haar dan nog net wegstuiven, op naar een volgend adres.
      Maar hij/zij kan even goed een pakje op een verkeerd adres achter laten natuurlijk.
      Trouwens: normaliter is het bij TNT de gewoonte om een briefje in je bus te droppen met vermelding dat ze een pakje bij een buur achterlieten als ze dat doen.

      Vraag eens aan de afzender een "POD" (= Proof Of Delivery is gangbare terminologie in de transportwereld.) Het is uiteindelijk zijn verantwoordelijkheid (in dit geval) want hij koos/betaalde de transportwijze en -firma. Je zal ongetwijfeld schrikken van de onleesbare handtekening en baseer je daarop om opnieuw gratis te laten opsturen.


      Voor de duidelijkheid: als ik zeg "bij ons op 't werk gebeurt het bijna alle dagen...", dan bedoel ik daar NIET (alleen) TNT mee!!!
      Last edited by VIM; 25 december 2010, 10:24. Reden: Zie #6 hieronder.
      Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
      Oók wandelen met GPS?

      Comment


      • #4
        Re: TNT levering...

        dinsdagwavond nog een ministudio besteld bij cameranu.nl

        vrijdagvoormiddag via TNT aan huis geleverd, maar er was niemand thuis, dus bij de buren afgezet, en bij ons papiertje in de bus

        groeten, Marc
        1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
        www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

        Comment


        • #5
          Re: TNT levering...

          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
          Rond deze tijd hebben de koeriers enorm veel werk, en dus zal er hier of daar wel een tussen zitten die zelf getekend heeft...
          Ik begrijp dat ze drukke periodes hebben, maar als ze gewoon een paar dagen later kwamen, kon ik dat goed begrijpen, maar zomaar doen alsof ze afleveren, neen, dat gaat te ver!

          Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
          "Hier en daar"
          Da's heden ten dage schering en inslag !!!
          Bij ons op 't werk gebeurt het BIJNA ALLE DAGEN: de chauffeur heeft geen tijd (of is 't goesting?) om te wachten tot iemand de deur open maakt en dumpt het pak(je) dus maar in de inkomhal en zet snel een kribbel op het papiertje (of machientje) voor ontvangst. We zien hem/haar dan nog net wegstuiven, op naar een volgend adres.
          Maar hij/zij kan even goed een pakje op een verkeerd adres achter laten natuurlijk.
          Trouwens: normaliter is het bij TNT de gewoonte om een briefje in je bus te droppen met vermelding dat ze een pakje bij een buur achterlieten als ze dat doen.

          Vraag eens aan de afzender een "POD" (= Proof Of Delivery is gangbare terminologie in de transportwereld.) Het is uiteindelijk zijn verantwoordelijkheid (in dit geval) want hij koos/betaalde de transportwijze en -firma. Je zal ongetwijfeld schrikken van de onleesbare handtekening en baseer je daarop om opnieuw gratis te laten opsturen.
          Ik zal er achter vragen, maar ik krijg ze al niet bereikt, en Bart Smit ook niet!

          Oorspronkelijk geplaatst door tundra4ever Bekijk bericht
          dinsdagwavond nog een ministudio besteld bij cameranu.nl

          vrijdagvoormiddag via TNT aan huis geleverd, maar er was niemand thuis, dus bij de buren afgezet, en bij ons papiertje in de bus

          groeten, Marc
          Lucky you!
          Ik ben al gaan vragen bij alle buren, maar niks, en ook geen papiertje hier!

          Comment


          • #6
            Re: TNT levering...

            Voor de duidelijkheid: als ik zeg "bij ons op 't werk gebeurt het bijna alle dagen...", dan bedoel ik daar NIET (alleen) TNT mee!!!
            Ik voeg dit nog toe aan mijn inbreng hierboven om er geen misverstand over te laten bestaan!
            Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
            Oók wandelen met GPS?

            Comment


            • #7
              Re: TNT levering...

              Ik ben dat ook al tegengekomen met TNT met een pakje uit Nederland.

              Volgens hun online trackingsysteem was het afgeleverd maar het was hier nergens te bespeuren, ook niet bij de buren.

              Ongeveer een week later werd het gewoon afgeleverd bij mijn onderbuurvrouw alsof er niks aan de hand was

              Zie : http://forum.belgiumdigital.com/f59/...ml#post2826065 en mijn volgende post in deze thread.

              Dus met een beetje geluk komt het goed zoals bij mij maar ik weet hoe je je voelt nu.

              Sven
              Sony A58 met glas, Fuji X-E1
              Portaal : http://users.pandora.be/sven_df/
              Vanaf 8/8/2007 : vernieuwde fotosite met macro-gedeelte

              Comment


              • #8
                Re: TNT levering...

                Ik heb pas ook een bestelling gedaan in NL en dat is afgeleverd terwijl ik niet thuis was.
                Er zat een briefje in de bus dat het bij een gebuur afgeleverd was, die kwam het al brengen voor ik het briefje had gevonden (zaterdag).
                In uw geval is het wel raar dat het pakje afgeleverd is terwijl je niks hebt gezien of gehoord, ik hoop dat je uw pakje nog ontvangt.
                D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                Comment


                • #9
                  Re: TNT levering...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
                  In uw geval is het wel raar dat het pakje afgeleverd is terwijl je niks hebt gezien of gehoord, ik hoop dat je uw pakje nog ontvangt.
                  Bedankt!
                  Ik weet het, het is ook de eerste keer dat ik dit meemaak.
                  Normaal is altijd alles netjes aangekomen, buiten dit 1 pakje nu.
                  Het gaat niet om overdreven veel geld, maar gewoon dat het werkelijk niet afgeleverd is!
                  Als zo iedereen begint te doen van kouriersdiensten, dan hebben we nog niet alles gezien denk ik!

                  Iemand die nog een tip heeft of advies?
                  Altijd welkom!

                  Comment


                  • #10
                    Re: TNT levering...

                    zeer tevreden over TNT, gisteren een pakje gekregen wat ik niet eens besteld had.
                    zie het dus maar als een Kerstcadeau.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: TNT levering...

                      Woensdag namiddag een lens besteld bij cameranu.nl en donderdag voormiddag door TNT geleverd op mijn werkadres in Brussel. Snelle service, maar was mijn eerste levering door TNT dus tot nu toe 100% tevreden.

                      Comment


                      • #12
                        Re: TNT levering...

                        Is een verhaal sterk gelijkend op dit hier :
                        Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.


                        Pakket was toen blijkbaar in een andere straat geleverd...
                        Mijn fotowebsite : www.filover.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: TNT levering...

                          Hoi,

                          ik heb zelf nog als koerier gewerkt en ik kan jou aanraden het volgende te doen;

                          -zeker blijven proberen tot je een medewerker van TNT aan de lijn krijgt!
                          -uw e-mail zal wel beantwoord worden, geef ze effe tijd om te reageren, het is een zeer drukke periode voor koerierdiensten.

                          Ik zou er niet raar van opkijken mocht de koerier in kwestie het pakketje voor persoonlijke doeleinden gebruiken.
                          Zo heeft één van mijn collega's destijds zelf afgetekend voor een pakketje, na onderzoek (want de klant kon er echt niet om lachen dat hun pakket niet was afgeleverd) bleek de inhoud van het pakket
                          bovenop zijn dressoir te staan; de helm van Michael Schumacher...
                          Het gevolg was uiteraard; ontslag met onmiddelijke ingang...

                          Een tweetal weken later is ie aan de slag gegaan bij... juist TNT.

                          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                          Comment


                          • #14
                            Re: TNT levering...

                            Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
                            Is een verhaal sterk gelijkend op dit hier :
                            Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.


                            Pakket was toen blijkbaar in een andere straat geleverd...
                            Bedankt! Ik hoop dat er ook zo'n oplossing op mijn situatie komt!

                            Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht

                            -zeker blijven proberen tot je een medewerker van TNT aan de lijn krijgt!
                            -uw e-mail zal wel beantwoord worden, geef ze effe tijd om te reageren, het is een zeer drukke periode voor koerierdiensten.
                            Bedankt!!!
                            Ga ik zeker doen dan!

                            Comment


                            • #15
                              Re: TNT levering...

                              Met TNT heb ik best wat slechte ervaringen. Ik kijk bij een online shop eerst wie levert. Is het TNT dan bestel ik er meestal niet
                              Al doende leert men...

                              Flickr

                              Comment

                              Working...
                              X