Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eindelijk Flash op iPhone en iPad....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eindelijk Flash op iPhone en iPad....

    Gisteren toevallig gevonden en misschien is het al vermeld geweest maar met het programmaatje Puffin ( 0,79 cent ) kan ik alle Flash content bekijken, het programma is universeel, maw, éénmaal kopen en je kan het zowel downloaden voor de iPhone als voor de iPad. Er wel op letten dat je met dezelfde account en creditcard aankoopt, je krijgt dan een melding dat je het programma al gekocht hebt en opnieiw gratis kan downloaden.....
    Last edited by Franciskine; 24 december 2010, 05:28.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: Eindelijk Flash op iPhone en iPad....

    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Gisteren toevallig gevonden en misschien is het al vermeld geweest maar met het programmaatje Puffin ( 0,79 cent ) kan ik alle Flash content bekijken, het programma is universeel, maw, éénmaal kopen en je kan het zowel downloaden voor de iPhone als voor de iPad. Er wel op letten dat je met dezelfde account en creditcard aankoopt, je krijgt dan een melding dat je het programma al gekocht hebt en opnieiw gratis kan downloaden.....
    Werkt het goed?

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Rudy

      Werkt het goed?
      Ik vind dat het heel goed werkt, je opent de link in puffin en dan krijg je een flashikoon te zien, daar klik je op en de site laadt gewoon op,
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: Eindelijk Flash op iPhone en iPad....

        Skyfire schijnt ook goed te werken, ik heb het nog niet uitgetest maar het zou goed werken.
        Miel
        D90 - D70 - F80 + glas

        Comment


        • #5
          Re: Eindelijk Flash op iPhone en iPad....

          Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
          Skyfire schijnt ook goed te werken, ik heb het nog niet uitgetest maar het zou goed werken.
          Miel
          Rommel, heb het ook, laat enkel Flash-based movies zien, foto sites gemaakt in Flash werken totaal niet.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment

          Working...
          X