Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic Lumix GH2 14-140 - iemand ervaring ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Panasonic Lumix GH2 14-140 - iemand ervaring ?

    Hallo,

    Ik denk er aan om de Panasonic Lumix GH2 aan te schaffen met 14-140 lens. Het toestel krijgt uitmuntende kritieken op dpreview. Heeft er iemand praktische ervaring met dit toestel ?

    Groetjes,
    Tonny

  • #2
    Re: Panasonic Lumix GH2 14-140 - iemand ervaring ?

    Nog niet met de GH2, maar wel met de GH1. Persoonlijk vind ik de GH1 al een schitterend toestel. De lens is super handig. Perfect bereik & optisch meer dan behoorlijk.
    De GH2 kan alleen maar nog beter zijn

    Comment


    • #3
      Re: Panasonic Lumix GH2 14-140 - iemand ervaring ?

      Hi. Ik ben fotograaf en heb bij m'n bestaande Canon uitrusting de GH2 gekocht met 14-140 en 14 pancake. De camera bevalt goed. Is lekker snel en geeft uitstekende resultaten.
      Ruis viel wel wat tegen, maar op de juiste manier behandeld zijn er uitstekende resultaten mee te halen. De vier jaar oudere, 10 megapixel Canon 1D mkIII is beter, absoluut, maar dat neemt niet weg dat de GH2 heel goed is. Hij is overigens ook drie keer zo klein en vier keer zo licht als de 1D. De EVF is heel goed en went snel. De camera is makkelijk te bedienen en doet lang met z'n accu (dat is maar goed ook, want er zijn nog steeds geen accu's los leverbaar). Kijk zelf maar naar deze galley:
      Billions of happy photos, millions of passionate customers. Gorgeous online photo albums. Protect your priceless memories. Buy beautiful prints & gifts.


      Nog even een toevoeging: ik heb hem nu ± 2,5 maand en het is wel raar dat Panasonic nog steeds geen losse accu's levert. Je zal maar een dag de bergen in willen met je GH2. Beetje erg laks Panasonic! En daarbij ook nog dit: waarom wéér een nieuw type accu? Standaardisatie aub.
      Last edited by Joop8906; 19 februari 2011, 12:53.

      Comment