Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsschatting EOS 1000D met extra's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijsschatting EOS 1000D met extra's

    Hey allemaal, Ik ben aan het overwegen om eind dit jaar een nieuw fototoestel te kopen (body - 550d)) en daarom ben ik aan het rondkijken hoeveel ik nog voor m'n oud toestel zou kunnen krijgen. Ik wil het volgende pakket verkopen:

    - Canon EOS 1000D (body - in zeer goede staat)
    - Canon 18-55 IS kitlens
    = gekocht in 2008, nieuwprijs toen €389, inclusief doos + software en gebruiksaanwijzing

    - batterijgrip (nieuwpr: €79)
    - circulaire polarisatiefilter (nieuwpr: €30)
    - zonnekap voor kitlens (€20)

    Is €350 een haalbare prijs voor dit pakket? Wil het sowieso niet voor al te weinig geld verkopen, want anders houd ik het beter bij als tweede toestel.

    Bedankt
    || Canon EOS 1000D + 18-55mm IS + 55-250mm IS + Sigma 50mm f1.4 + Canon EFS 17-55mm IS + Walimex Pro 8mm + Metz Mecablitz 48 af-1 ||
    ~Nothing is true, everything is permitted~

  • #2
    Re: Prijsschatting EOS 1000D met extra's

    Ik denk dat je je eigen vraag al een beetje hebt beantwoord. Bij houden als back up of
    ietsje minder vragen.

    Comment


    • #3
      Re: Prijsschatting EOS 1000D met extra's

      Persoonlijk zou ik zeggen....250...


      Maar aangezien ik laatst iemand sprak die een 300D met kitlens (non IS) en een oude 100-300 had gekocht voor 300 euro...dan zou ik er niet eens van op kijken als je die 350 euro er wel voor vangt...

      edit: als je slim bent gooi je er ook een geheugenkaart en cameratasje bij...heb je alles in één keer en dat vinden mensen vaak dusdanig prettig dat je sneller verkoopt...voor die 350
      Mijn objectieven zijn all round...

      Comment


      • #4
        Re: Prijsschatting EOS 1000D met extra's

        Een tas, geheugenkaart en statief kan ik er zonder problemen bij doen. Ik ben toch van plan om dit opnieuw aan te kopen.

        Bedankt voor de info allemaal
        || Canon EOS 1000D + 18-55mm IS + 55-250mm IS + Sigma 50mm f1.4 + Canon EFS 17-55mm IS + Walimex Pro 8mm + Metz Mecablitz 48 af-1 ||
        ~Nothing is true, everything is permitted~

        Comment


        • #5
          Re: Prijsschatting EOS 1000D met extra's

          Zelf zat ik met een soort gelijk iets. De verkoop van de 550D met batterij grip, extra accu’s en geheugen kaarten. Vind het verkopen van de set te veel tijd kosten en te veel van die onzin biedingen dat ik besloten heb de set te houden. Ben aantal keer thuisgebleven; of de potentiële koper komt niet opdagen of hij/zij denkt nog stevig te kunnen onderhandelen. 550D word back-up toestel en leen toestel voor familie/vrienden en staat voor de rest voor de sier in de kast. Op dit moment heb ik die extra centjes niet nodig ;-)

          Comment

          Working...
          X