Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotocamera voor voorwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotocamera voor voorwerpen

    Beste iedereen,

    ik ben vrij nieuw in de wereld van de fotografie, vandaar dat ik mijn vraag hier stel.
    Ik ben een verkoper van 2dehands audio-apparatuur, bijgevolg houd ik me erg veel bezig met mijn toestellen te fotograferen.

    Momenteel heb ik een Sony DSC-H3 toestel, niets speciaal maar uit verschillende reviews bleek het een mooi toestel voor zijn prijs te zijn. Heb hem 2dehands ook zeer goedkoop kunnen bemachtigen.

    Maar ik heb het gevoel dat ik een beetje de microbe heb gekregen van het fotograferen van audio-apparatuur. Ik vind het niet enkel leuk, maar het maakt mijn zoekertjes des te aantrekkelijker.

    DUS, ik zocht eigenlijk een toestel waarmee enkel voorwerpfoto's moeten gemaakt worden. Afstand: enkele centimeters tot een goede meter, ik werk nooit met flits.
    Ik heb een budget van 200-300€ voorzien op de 2dehandsmarkt.

    Wat raden jullie aan? Misschien een bepaald toestel met een specifieke lens voor macro-opnames? Of hoe zit dat precies?

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Fotocamera voor voorwerpen

    Oorspronkelijk geplaatst door thaii Bekijk bericht
    Beste iedereen,

    ik ben vrij nieuw in de wereld van de fotografie, vandaar dat ik mijn vraag hier stel.
    Ik ben een verkoper van 2dehands audio-apparatuur, bijgevolg houd ik me erg veel bezig met mijn toestellen te fotograferen.

    Momenteel heb ik een Sony DSC-H3 toestel, niets speciaal maar uit verschillende reviews bleek het een mooi toestel voor zijn prijs te zijn. Heb hem 2dehands ook zeer goedkoop kunnen bemachtigen.

    Maar ik heb het gevoel dat ik een beetje de microbe heb gekregen van het fotograferen van audio-apparatuur. Ik vind het niet enkel leuk, maar het maakt mijn zoekertjes des te aantrekkelijker.