Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oh pine-tree...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oh pine-tree...

    Bij deze wens ik allen een gezellig kerstfeest en spetterende eindejaarsvreugde en vele hoogtepunten in het komende jaar.



    Dank voor de vele blijken van waardering in 2010.

    gil

  • #2
    Re: Oh pine-tree...

    Ook voor jou en je naasten de beste wensen. En dat we nog lang van je creatieve werken mogen genieten
    mvg,
    Ludo V.

    Comment


    • #3
      Re: Oh pine-tree...

      Mooi plaatje gils.
      Thx voor de wensen.
      Ook voor jou en allen die je dierbaar zijn, een gelukkig 2011.

      groetjes

      moniq
      groetjes, moniq (BD1321BE)

      A picture paints a thousand words

      Comment


      • #4
        Re: Oh pine-tree...

        weer een heel speciaal en origineel kaartje
        van ons ook de beste wensen en dat we ook in 2011 mogen genieten van je prachtige creaties
        Groetjes Vicky

        Comment


        • #5
          Re: Oh pine-tree...

          Eveneens mijn beste wensen voor 2011 ! Ik herinner me nog goed dat ik jou werk ontdekte op dit forum en daar direct voor gewonnen was daar ik dergelijke creaties ook al realiseerde sinds de jaren '80, toen nog met dia's wat een heel huzaren stuk was toenertijd ! En toen was er eveneens veel tegenstand en onbegrip.
          Gelukkig zijn er nu fotografen die deze artistieke werken erkennen en naar waardering weten in te schatten. Hopelijk kan dit voor 2011 zich verder doorzetten en ontwerp je nog tal van deze prachtige beelden naar inhoud, vorm en esthetica Blijf in je voetsporen volgen al zal de frequentie veel lager liggen daar ik ook andere disciplines graag beoefen en wil tonen Succes.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Oh pine-tree...

            Mooi, zacht, teder en aarzelend. Niet zoals kerstmis is, maar zoals het zou moeten zijn.
            Ook voor jou Gil de beste wensen aan alles wat je lief is. En aan de rest ook. Hopelijk
            dat je creatieve impulsen je rust en voldoening schenken. Ze doen dat immer voor mij.

            Comment


            • #7
              Re: Oh pine-tree...

              Bedankt en ook voor jou en al wie je dierbaar is de beste wensen voor 2011.
              Véél fotofun en laat ons weer veel kunnen genieten van de resultaten daarvan .
              BTW: dit is er wéér zo eentje
              'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
              Grtjs, Jacky

              Comment


              • #8
                Re: Oh pine-tree...

                Voor u ook een vreugedevol, plezierig, gezond, rijkelijk, creatief ... 2011!
                Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
                www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

                Comment


                • #9
                  Re: Oh pine-tree...

                  knap gedaan,

                  ook voor jou hetzelfde
                  groetjes Ingrid

                  Comment


                  • #10
                    Re: Oh pine-tree...

                    heel mooi zacht plaatje, voor jou ook mijn beste wensen voor 2011 en bedankt voor al die mooie beelden van jou waar we al hebben van mogen genieten
                    groetjes
                    hilde

                    Comment


                    • #11
                      Re: Oh pine-tree...

                      Gil, ook voor jou en je familie mijn beste wensen voor een fijne kerst en een gezond en succesvol 2011.
                      Mooi gedaan dit.
                      Marleen
                      It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
                      http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

                      Comment


                      • #12
                        Re: Oh pine-tree...

                        Zeer knap plaatje. Je hebt ons in 2010 meer dan verwend met je knappe plaatjes, dus ik kijk al uit naar 2011!

                        Ook voor jou en je familie mijn allerbeste wensen voor 2011!

                        Vriendelijke groet,

                        Hilde
                        Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Oh pine-tree...

                          Gil, ook voor jou en je familie mijn beste wensen voor een fijne kerst en een gezond en succesvol 2011.
                          Groetjes Hilde
                          http://hildeg.smugmug.com/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Oh pine-tree...

                            Gil, laat ze maar komen volgend jaar, die heerlijke fotoschilderijtjes van jou !
                            Al het beste voor jou en en je naasten.

                            peter
                            www.peterlaurent.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Oh pine-tree...

                              Ook mijn beste wensen voor een creatief en fantasierijk 2011 !
                              Zoals nu kijk ik altijd vol bewondering naar je stijl !
                              grtjes, fabke
                              Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

                              Comment

                              Working...
                              X