Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog eens een FUJI S3 vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog eens een FUJI S3 vraagje

    Ik ben op zoek naar een sterke en vooral goed scherpe telezoom voor deze camera. Na wat rondkijken wou ik gaan voor de Sigma 100-300mm F4.0 ex dg apo if hsm, een lens met tochwel "goede papieren".
    Toevallig kwam ik echter hierop:
    (http://forums.dpreview.com/forums/re...5&changemode=1)
    Dit gaat wel niet over dezelfde lens, maar wel over een autofocuslock met HSM-type lenzen.

    En na nog wat verder zoeken in dit huis:
    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Ik heb ongeveer ( D200 of Fuji S3 ) voor dezelfde keuze gestaan en heb gekozen voor de Fuji S3 Pro. ....
    ...Wat de D200 betreft heb ik al gehoord en bevestigd gekregen door Sigma dat de HSM lenzen van Sigma moeten gerechipped worden....

    met vriendelijke fotogroeten,

    Francis
    Concreet 2 vragen:
    1) Is dit op zich een goede lens voor deze camera en..
    2) Zal deze f/4 HSM lens van Sigma, hetzelfde probleem geven, of zijn er tevreden gebruikers van deze combinatie.

    Vooraf al bedankt en groetjes
    Fuuu…tsjie
    www.wouldbephotography.be

  • #2
    Re: Nog eens een FUJI S3 vraagje

    Ik heb de lens wel gehad maar geen problemen ondervonden, Je mag er ook van uit gaan dat lenzen na 2005 zo'n probleem niet zullen hebben, alhoewel ik nu toch hoorde dat er met de d7000 wel wat mis gaat met vreemde merken.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

    Comment


    • #3
      Re: Nog eens een FUJI S3 vraagje

      Bedankt voor de reactie. Zo ben ik er al wat meer gerust in. Nu nog wat geduld tot er eentje tweedehands voorbijkomt.
      Fuuu…tsjie
      www.wouldbephotography.be

      Comment


      • #4
        Re: Nog eens een FUJI S3 vraagje

        Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
        alhoewel ik nu toch hoorde dat er met de d7000 wel wat mis gaat met vreemde merken.
        Je kan van Sigma niet verwachten dat ze in hun kristallenbol aanpassingen aan de protocollen door Nikon kunnen zien aankomen......
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment

        Working...
        X