Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weldra...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Weldra...

    cactus V5
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

  • #2
    Re: Weldra...

    Wat ik mij afvraag is wat ze als voordeel bieden tegen over de RF602 triggers..
    Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

    Comment


    • #3
      Re: Weldra...

      Oorspronkelijk geplaatst door -Will- Bekijk bericht
      Wat ik mij afvraag is wat ze als voordeel bieden tegen over de RF602 triggers..
      voorlopig nieks... d'r zit een voetje op de trigger, maar die geeft geen iTTL of eTTL door... 't is echter nog in beta fase...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: Weldra...

        ziet er weer effe anders uit, maar beter???
        zou ook wel es een testversie krijgen! maar ik denk dat ze gaan verbleken naast de RF602's!
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: Weldra...

          Zender en ontvanger lijken gelijk. Dat kan een voordeel zijn.
          Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

          Comment


          • #6
            Re: Weldra...

            Hier nog wat meer info+ review.

            Comment


            • #7
              Re: Weldra...

              mooi, ziet er deftig materiaal uit!

              ik gebruik momenteel de V4 set dus hopelijk kunnen deze gecombineerd worden met de V5?!
              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

              Comment


              • #8
                Re: Weldra...

                Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                mooi, ziet er deftig materiaal uit!

                ik gebruik momenteel de V4 set dus hopelijk kunnen deze gecombineerd worden met de V5?!
                neen hoor! Eindelijk is de cactus V5 gevolgd wat de RF602's al lang deden, namelijk gebruik maken van de 2,4 GHz frequentie... die veel betrouwbaarder is dan 433 Mhz die nog steeds door de V4 gebruikt wordt.

                dus dezen zullen niet compatibel zijn...
                some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                Comment

                Working...
                X