Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5 verdiepingen kerstmis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 5 verdiepingen kerstmis

    Gefotografeerd in een winkelcentrum in Den Haag, een kerstboom van 5 verdiepingen hoog, geflankeerd door roltrappen.
    Sony alpha A580 (2X)/ Sony 70-400 G2 / Sigma 8-16 / Sigma 17-70 / Sigma Macro 50
    http://syndromeda.be/Foto/Foto_albums.html

  • #2
    Re: 5 verdiepingen kerstmis

    mooi beeld! goed in beeld gebracht vind ik
    Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
    www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

    Comment


    • #3
      Re: 5 verdiepingen kerstmis

      Knap standpunt, ook met die kerstboom in het midden.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

      Comment


      • #4
        Re: 5 verdiepingen kerstmis

        Jammer dat de top niet zichtbaar is en er daarboven een afleidend logo (?) staat.
        Je onderwerp is de kerstboom, daarom vind ik de roltrappen wat storen vooral omdat er mensen op staan en er een witte vlek op de achtergrond de aandacht trekt.
        (die mensen zijn er mi teveel aan, vooral omdat het linkerdeel van je plaat veel soberder is)

        Comment


        • #5
          Re: 5 verdiepingen kerstmis

          Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
          Jammer dat de top niet zichtbaar is en er daarboven een afleidend logo (?) staat.
          Je onderwerp is de kerstboom, daarom vind ik de roltrappen wat storen vooral omdat er mensen op staan en er een witte vlek op de achtergrond de aandacht trekt.
          (die mensen zijn er mi teveel aan, vooral omdat het linkerdeel van je plaat veel soberder is)
          Het 'afleidend logo' is eigenlijk de piek van de kerstboom.......en volgende keer duw ik eerst het brandalarm in - voor een fotootje zonder mensen ;-)
          Bedankt.
          Sony alpha A580 (2X)/ Sony 70-400 G2 / Sigma 8-16 / Sigma 17-70 / Sigma Macro 50
          http://syndromeda.be/Foto/Foto_albums.html

          Comment


          • #6
            Re: 5 verdiepingen kerstmis

            Waarom zo'n wazige rand rond de foto ? Bilitis/David Hamilton ?

            Comment


            • #7
              Re: 5 verdiepingen kerstmis

              Oorspronkelijk geplaatst door Syndromeda Bekijk bericht
              Het 'afleidend logo' is eigenlijk de piek van de kerstboom.......en volgende keer duw ik eerst het brandalarm in - voor een fotootje zonder mensen ;-)
              Bedankt.
              Geestig maar je snapt hem wel, toch? Het gaat hem niet om de mensen maar om het evenwicht tss links en rechts.
              Enne voor de piek had men wel wat mooier kunnen vinden..

              Comment


              • #8
                Re: 5 verdiepingen kerstmis

                ik vraag me af hoe ze die daar binnen hebben gekregen.

                zelfde opmerkingen als hierboven.
                wazige rand doet het voor mij niet.
                jammer van de logo-piek.

                maar op zich geen slecht beeld.
                de mensen op de roltrappen storen me helemaal niet.

                Comment


                • #9
                  Re: 5 verdiepingen kerstmis

                  Alleen maar: hoeveel gekker kan dit knotsgekke kerstgedoe nog worden?

                  Comment

                  Working...
                  X