Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canvas laten maken met 4 foto's ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canvas laten maken met 4 foto's ...

    Ik zou graag voor mijn oma haar verjaardag een groot canvas laten maken met de 4 poezen die hier al gepaseerd zijn op .... Zijn hier speciale programmas voor om de 4 foto's op 1 groot geheel te krijgen? De reden dat ik dit wil doen is omdat ik als lid van een bep. pc magazine 50% korting krijg op een canvas van www.pixum.nl en dan wel iets mooi's in m'n gedachte heb .... begrijpen jullie wat ik wil zeggen en hebben jullie een antwoord voor me?

    Ik hoop het hier snel te horen/lezen .


    Mvg Tommy

  • #2
    Re: canvas laten maken met 4 foto's ...

    Niemand???? ik zou graag deze 4 foto's gebruiken ....







    Comment


    • #3
      Re: canvas laten maken met 4 foto's ...

      Speciaal programma ...? Gewoon in jouw beeldbewerkingsprogramma (bv. photoshop).
      Als je de 4 foto's naast elkaar wenst:
      1_ open jouw eerste foto > verbreedt de 'canvasgrootte' (breedte van 1ste foto x 4)
      2_ 3 andere foto's openen en 1 voor 1 naar foto 1 slepen
      3_ alle foto's goed positioneren (naar gewenste positie slepen)
      4_ alle lagen samenvoegen
      5_ klaar

      Als je 2 foto's naast elkaar + 2 foto's daaronder wenst:
      - zie 1, maar dan 'canvasgrootte' 2 x de hoogte en 2 x de breedte
      - vervolgens idem vanaf punt 2 hierboven.

      Succes.

      Guy
      www.guydewestelinckfotografie.be

      Comment


      • #4
        Re: canvas laten maken met 4 foto's ...

        Het is wellicht al te laat,
        maar als je het iets "aparter" of kleurrijker wil maken en het snel wil doen, kan je ook online (gratis) een collage maken via bvb http://www.photovisi.com/
        Merk wel op dat max. resolutie 1600x1200pixels is, dat er een licht watermerk van de site onderaan wordt bijgeplaatst en dat het maximaal aantal foto's dat je in de collage kan steken, het aantal is dat je in het vb ziet...
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #5
          Re: canvas laten maken met 4 foto's ...

          Het is vanmiddag gemaakt en gestuurd maar ben toch niet tevreden over de communicatie. Meerdere mailtjes met vragen werden gewoon genegeerd met ook de vraag of ik het kon komen afhalen omdat het bij mijn oma wordt afgeleverd terwijl het een geschenk is ... Ik heb nergens info gekregen dat de winkel gesloten was voor een paar dagen, dus ik had betaald en sindsdien enkele dagen niets meer gehoord. Ook op hun site was niets vermeld van hun verlof .... Ik wist het pas toen ze uit verlof kwamen dat ze op verlof zijn geweest omdat het onderaan in hun mail stond .... Ja, ben ik veel mee, als ze me zeggen van dan tot dan WAREN we in verlof .... Het bedrijf waar ik het over heb is canvascompany uit belgie .... Ik moest het toch even kwijt, en wil mensen hierop waarschuwen eerst te telefoneren en te informeren met feestdagen e.d. eer ze iets willen bestellen dat dringend is ....

          Comment


          • #6
            Re: canvas laten maken met 4 foto's ...

            Misschien had je beter zelf eens gebeld alvorens de bestelling te plaatsen?

            Dat is voor mij een logische redenering als iets dringend is ... bellen kost 1min. en je bent zeker van je stuk.
            www.fotofolio.be

            Comment


            • #7
              Re: canvas laten maken met 4 foto's ...

              Op de website stond dat je een SPOEDBESTELLING kon laten doen en dat dit 30€ extra koste.... Dat heb ik dan ook zonder aarzelen gedaan. Dus dacht niet dat dat telefoontje nodig was ....

              Comment

              Working...
              X