Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

camera in horeca

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • camera in horeca

    Binnenkort worden er camera's geplaatst in de zaak,
    nu zo te horen van de klanten zijn ze daar niet echt tevreden om.
    Mogen die geplaatst worden?? en is dat geen schending van privesfeer??

  • #2
    Re: camera in horeca

    beetje vaag hé ... wat voor zaak? waarop staan de camera's gericht? zichtbare camera's?
    Mijn foto's
    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

    Comment


    • #3
      Re: camera in horeca

      mag zeker geplaatst worden.
      er dient wel een vermelding geplaatst te worden bij het betreden van het pand dat er beveiligingskameras opgesteld staan.

      grts
      korandoke
      je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
      www.korandoke.be

      Comment


      • #4
        Re: camera in horeca

        Persoonlijk niks op tegen, hoe meer hoe liever zelfs, als je zuiver op de graat bent hoef je niks te vrezen . . . . ik vermoed wel dat je iets moet ophangen ter informatie ( dat er dus beveiligingscamera's gebruikt worden.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: camera in horeca

          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Persoonlijk niks op tegen, hoe meer hoe liever zelfs, als je zuiver op de graat bent hoef je niks te vrezen
          Da's een verkeerde redenering. Ik heb niets te verbergen maar brieven stuur ik toch in een gesloten enveloppe.

          Trouwens, zijn die camera's er voor intern gebruik of gaan de beelden op internet? In het laatste geval kan ik aannemen dat je niet graag hebt dat iedereen kan zien dat je op café zit
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • #6
            Re: camera in horeca

            zijn het fotocamera,s?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: camera in horeca

              Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
              Da's een verkeerde redenering. Ik heb niets te verbergen maar brieven stuur ik toch in een gesloten enveloppe.
              Ik zie het verband echt niet tussen een brief en een bewakingscamera????

              Ondertussen topic verplaatst naar chitchat, het gaat hier helemaal niet over de technische eigenschappen van een fotocamera, ik vermoed zelfs dat het over videocamera's gaat???
              Last edited by Franciskine; 19 december 2010, 14:27.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #8
                Re: camera in horeca

                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Ik zie het verband echt niet tussen een brief en een bewakingscamera????
                Ik zal het anders formuleren, 't is niet omdat ik niet te verbergen heb dat iedereen alles van mij hoeft te weten (wanneer ik in een café zit b.v.
                Het gaat hem om privacy dus de vergelijking met de brief gaat toch op.
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

                Comment


                • #9
                  Re: camera in horeca

                  Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                  Ik zal het anders formuleren, 't is niet omdat ik niet te verbergen heb dat iedereen alles van mij hoeft te weten (wanneer ik in een café zit b.v.
                  Het gaat hem om privacy dus de vergelijking met de brief gaat toch op.
                  Er is nogal een groot verschil tussen briefgeheim en bewakingscamera's he, appelen met peren vergelijken, bewakingscamera's die dienen als bescherming vind ik niet meer dan normaal, er zouden er een pak meer moeten hangen met de straatcriminaliteit en vandalisme van tegenwoordig. Vorig jaar zijn hier in de straat meer dan 30 autospiegels beschadigd door vandalen, spijtig genoeg geen camera's anders waren ze wel gepakt.
                  En privacy wordt véél te veel als excuus gebruikt ..... zeker hier in België
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: camera in horeca

                    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Er is nogal een groot verschil tussen briefgeheim en bewakingscamera's he, appelen met peren vergelijken, bewakingscamera's die dienen als bescherming vind ik niet meer dan normaal, er zouden er een pak meer moeten hangen met de straatcriminaliteit en vandalisme van tegenwoordig. Vorig jaar zijn hier in de straat meer dan 30 autospiegels beschadigd door vandalen, spijtig genoeg geen camera's anders waren ze wel gepakt.
                    En privacy wordt véél te veel als excuus gebruikt ..... zeker hier in België
                    Ik vind dat er toch een groot verschil is tussen een camera op straat ofwel een in het cafe.
                    __Romain______________________________________________..

                    Comment


                    • #11
                      Re: camera in horeca

                      Ben niet 100% zeker of je dat zomaar mag.
                      Cafe is een publieke ruimte dus val je buiten de prive sfeer.
                      En voor zover ik weet heb je dan een goedkeuring nodig om dat te mogen plaatsen.
                      Je krijgt dan zo een sticker om aan je deur te plakken ook met de goedkeuring op.
                      Voor de zekerheid toch maar best eens rondvragen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: camera in horeca

                        Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                        Ben niet 100% zeker of je dat zomaar mag.
                        Cafe is een publieke ruimte dus val je buiten de prive sfeer.
                        En voor zover ik weet heb je dan een goedkeuring nodig om dat te mogen plaatsen.
                        Je krijgt dan zo een sticker om aan je deur te plakken ook met de goedkeuring op.
                        Voor de zekerheid toch maar best eens rondvragen.
                        Dit lijkt me ook de meest correcte uitleg ... de camerawet is er niet voor niets gekomen.

                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: camera in horeca

                          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                          Vorig jaar zijn hier in de straat meer dan 30 autospiegels beschadigd door vandalen, spijtig genoeg geen camera's anders waren ze wel gepakt.
                          Goed geslapen? Al wakker of nog steeds aan 't dromen?

                          Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

                          Comment


                          • #14
                            Re: camera in horeca

                            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            Vorig jaar zijn hier in de straat meer dan 30 autospiegels beschadigd door vandalen, spijtig genoeg geen camera's anders waren ze wel gepakt.
                            Na het filmen moet nog steeds iemand de beelden bekijken ... dat is anders wel een puntje dat ze vaak vergeten.

                            Maar ... mocht het een bloembak van de gemeente zijn waar iemand eens per ongeluk tegen achteruit rijdt, dan staat de gemeente in rep en roer.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: camera in horeca

                              als je klanten het niet zien zitten kan je toch niet verder met je plan, tenzij je graag urenlang beelden van een lege zaak bekijkt.
                              The Knight That Says Ni...kon

                              Comment

                              Working...
                              X