Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Volledige studio wegens faling.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Volledige studio wegens faling.

    Even melden, mischien zit er iets tussen wat je zoekt. KLIK

  • #2
    Re: Volledige studio wegens faling.

    Ik ben gisteren eens zelf gaan kijken, amai, om bij te wenen wat die verkopers daar uitgestoken hebben, van veel loten zijn bijhorende hulpstukken in een appart lot gescheiden, je moet al een kenner zijn om alles samen te stellen (wat bij wat thuishoort) het verkoopsteam heeft hier duidelijk 0% ervaring mee, het is moeilijk samenstellen, zelfs als je er wat van kent.

    Hopelijk doen niet veel mensen er een domme koop, zelfs sommige Mac computers zijn er aangepast naar één bepaalde aplicatie, of werden gebruikt en aangepast als een soort rip.

    Comment


    • #3
      Re: Volledige studio wegens faling.

      Als je zo'n Mac herinstalleert moet die toch bruikbaar zijn?

      Door op deze manier het faillissement te liquideren zullen er zeker ongelooflijke koopjes te doen zijn voor de kenners.
      Ik ben overtuigd dat het meeste zal verkocht worden voor ten hoogste 10% van de aankoopprijs, zelfs voor recent materiaal.

      Comment


      • #4
        Re: Volledige studio wegens faling.

        Is de inboedel van een forumlid hier
        www.fotofolio.be

        Comment


        • #5
          Re: Volledige studio wegens faling.

          Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
          Is de inboedel van een forumlid hier
          Daarom dat ik nooit zal meedoen aan zo'n verkoop ... wat profiteren van het ongeluk van een collega.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Volledige studio wegens faling.

            Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
            Is de inboedel van een forumlid hier
            Onjuist, Luc was hier geen forumlid, maar zijn medewerker KLIK , het is voor velen onverstaanbaar dat zoiets kan, nogthans een heel bekwaam fotobedrijf.
            Last edited by Guest42; 22 december 2010, 14:39.

            Comment


            • #7
              Re: Volledige studio wegens faling.

              Ja ik snapte het ook niet meteen ...
              www.fotofolio.be

              Comment


              • #8
                Re: Volledige studio wegens faling.

                Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                Als je zo'n Mac herinstalleert moet die toch bruikbaar zijn?

                Door op deze manier het faillissement te liquideren zullen er zeker ongelooflijke koopjes te doen zijn voor de kenners.
                Ik ben overtuigd dat het meeste zal verkocht worden voor ten hoogste 10% van de aankoopprijs, zelfs voor recent materiaal.
                Inderdaad, maar je mag meteen kosten gaan maken om harware bij te bouwen, geen DVD lezer/schrijver, geen geluidskaart en noem maar op.

                Ik zie dat nu reeds voor sommige dingen zotte prijzen worden geboden, dat van die 10% zal niet kloppen.

                Comment


                • #9
                  Re: Volledige studio wegens faling.

                  ik denk dat je voor deftig materiaal (ook al ligt alles dan door elkaar) op een openbare verkoop nog steeds veel geld betaald. Als ik het zo zie vaak zelfs meer dan tweedehands materiaal via kapaza of aanverwante...
                  Maar faillissementen zijn nooit leuk... ben zelf het slachtoffer van eentje (als werknemer dan)
                  wel goed voor de schuldeisers dat ze zo nog een deel van de schulden kunnen recupereren.
                  De gustibus et coloribus non est disputandum
                  Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: Volledige studio wegens faling.

                    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                    Onjuist, Luc was hier geen forumlid
                    Onjuist, weliswaar geen actief forumlid, maar toch was hij hier lid

                    Mvg,
                    Frederic

                    Comment


                    • #11
                      Re: Volledige studio wegens faling.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                      Onjuist, weliswaar geen actief forumlid, maar toch was hij hier lid

                      Mvg,
                      Frederic
                      Sorry dat wist ik niet, maar ik bedoelde dat hier nooit iets is geplaatst door Luc, maar steeds door zijn kompaan.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Volledige studio wegens faling.

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Daarom dat ik nooit zal meedoen aan zo'n verkoop ... wat profiteren van het ongeluk van een collega.
                        Of je daar nu iets van koopt of niet, je collega gaat het niet merken hoor. Verkocht raakt het toch, en kwijt is de collega het evengoed.
                        pixelpusher

                        Comment


                        • #13
                          Re: Volledige studio wegens faling.

                          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                          Onjuist, Luc was hier geen forumlid, maar zijn medewerker KLIK , het is voor velen onverstaanbaar dat zoiets kan, nogthans een heel bekwaam fotobedrijf.
                          Volgens mij was hij geen medewerker maar venoot. Aan het geleverde werk zal het allesinds niet gelegen hebben, toch een bedrijf die kwaliteit afleverde, blijkbaar was dat alleen niet genoeg, jammer toch .
                          1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

                          Comment


                          • #14
                            Re: Volledige studio wegens faling.

                            Vind het ook wel niet zo leuk voor hem, maar wat was de reden van het falen? Weet iemand dat?

                            Comment


                            • #15
                              Re: Volledige studio wegens faling.

                              Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                              Of je daar nu iets van koopt of niet, je collega gaat het niet merken hoor. Verkocht raakt het toch, en kwijt is de collega het evengoed.
                              Eigenlijk zou niemand iets moeten kopen, dan zouden ze misschien ooit met die onzin stoppen! Ik heb het dan niet over bedrijven maar naar de kleine man toe dat eens pech gehad heeft (niet alles opgezopen).
                              Wij hebben mensen gekend waar ze de inboedel op straat gezet hebben en verkocht omdat de lening niet betaald werd ... heel de buurt heeft iets gekocht aan minimumprijs zonder op te bieden tegen elkaar ... daarna hebben ze het aan de ex-eigenaars teruggegeven! Solidariteit noem ik dat.
                              Zoiets zie je niet vaak meer gebeuren!
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X