Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik zoek iemand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ik zoek iemand

    Beste fotoliefhebbers,

    Normaal ben ik niet zo open over mijn privé leven, maar deze keer kan het niet anders.

    Van 25 tot 28 november ben ik naar de Ferrari World Finals in Valencia geweest. Het was een loodzwaar evenement... ( 4 dagen van 9.00 tot 18.00 uur met +/ 12 a 13kg fotomateriaal slepen en weinig nachtrust )

    De maandagochtend (29 november 2010) erop had ik het genoegen naast een beeldschone blonde dame te mogen zitten in het vliegtuig.

    Ik ben niet de persoon die gelijk hele verhalen met een vreemde gaat delen, dus wachten ik een mooi moment af. Helaas is dat moment er nooit gekomen, want de vermoeidheid sloeg toe en de straalmotoren van het vliegen dwongen mij tot slapen.

    Bij het uitstappen voelde ik mezelf een grote oen, en dacht na een paar dagen ben ik haar vast wel weer vergeten. Maar dat is dus niet zo...

    Twee weken geleden ben ik zelfs op de Nederlandse Radio 2 geweest dat een programma heeft wat mensen probeert op te sporen. Ze hebben al 40 jaar ervaring, maar tot nu toe nog geen succes betreft mijn zoektocht.

    Vermoedelijk komt deze schone uit België.

    Het is natuurlijk een speld in een hooiberg zoeken, maar meen je haar te kennen zou ik bijzonder graag in contact met haar komen.

    Om haar en mijn privacy te waarborgen verzoek ik eerst toestemming aan haar te vragen om haar gegevens door te sturen naar mij. Dat is ook wederzijds...
    Indien er geen bezwaar is graag reageren via PM. Als er wel bezwaar is hoor ik het ook graag.. (ja, eigenlijk niet natuurlijk)

    Enkele gegevens:
    Ryan Air
    Vlucht FR1919
    Van Valencia (VLC) naar Charleroi (CRL)
    Vertrek, oorspronkelijk 9:15uur
    Datum: 29 november 2010

    De bewuste dame heeft blond haar, is rond de 1m70, misschien net iets groter en is naar schatting tussen de 20 en 25 jaar. (Ik ben zelf net 1 week 26 jaar).

    Betreft kleding heb ik ook details ondanks mijn slaapuurtje... Deze lijken me nu nog niet zo relevant.

    Ik heb helaas geen foto, de apparatuur zit tijdens het reizen altijd goed ingepakt.

    Meen je haar te kennen, of herken je jezelf, neem a.u.b. contact op !!

    Mijn dank is groot voor jullie aandacht.

  • #2
    Re: Ik zoek iemand

    is dit niet meer iets voor chitchat?
    Fotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.

    Comment


    • #3
      Re: Ik zoek iemand

      Sorry, je hebt gelijk Neleke.

      Zo te zien kan ik het topic zelf niet verplaatsen.

      Comment


      • #4
        Re: Ik zoek iemand

        Oorspronkelijk geplaatst door McCoy24 Bekijk bericht
        ... Zo te zien kan ik het topic zelf niet verplaatsen.
        Klik op het uitroepteken (langs de permalink) en vraag aan de moderator van dienst om het topic te verplaatsen.
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: Ik zoek iemand

          Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          Klik op het uitroepteken (langs de permalink) en vraag aan de moderator van dienst om het topic te verplaatsen.
          Bij deze het verzoek aangevraagd. Nu maar hopen op reacties waar het topic voor gestart is

          Comment


          • #6
            Re: Ik zoek iemand

            Oorspronkelijk geplaatst door McCoy24 Bekijk bericht
            Bij deze het verzoek aangevraagd. Nu maar hopen op reacties waar het topic voor gestart is
            I for you.
            tussen haakjes (je bent wel een oen geweest hé om geen gesprek aan te knopen).
            perman
            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

            Comment


            • #7
              Re: Ik zoek iemand

              McCoy24,

              Het antwoord is eenvoudig maar de oplossing is dat misschien niet

              Je hebt hopelijk nog "de papieren" van die reis.
              Dan heb je ook het vluchtnummer en daaraan hangt de passagierslijst....
              (Je hebt ook het nummer van jouw zetel in het vliegtuig.)
              Dus je kan aan de vliegtuigmaatschappij "vriendelijk" de vraag stellen he.

              Laat iets weten
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: Ik zoek iemand

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                McCoy24,

                Het antwoord is eenvoudig maar de oplossing is dat misschien niet

                Je hebt hopelijk nog "de papieren" van die reis.
                Dan heb je ook het vluchtnummer en daaraan hangt de passagierslijst....
                (Je hebt ook het nummer van jouw zetel in het vliegtuig.)
                Dus je kan aan de vliegtuigmaatschappij "vriendelijk" de vraag stellen he.

                Laat iets weten
                Was het maar zo simpel...

                Bij Ryan Air kun je zitten waar je wil zitten. Bij deze maatschappij krijg je geen zetel nummer

                Een passagierslijst in bezit krijgen is vrijwel onmogelijk wegens privacy redenen.
                Contact met Ryan Air is ook niet simpel. Je kan klachten claimen per fax (die ik niet heb, ouderwets gedoe) en speciale verzoeken doen (per telefoon a 45 cent per minuut) wanneer je lichamelijke beperkingen hebt. Bijvoorbeeld mensen in een rolstoel. Normaal contact staat niet bij de contact opties

                Bedankt voor het meedenken

                Comment


                • #9
                  Re: Ik zoek iemand

                  Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                  I for you.
                  tussen haakjes (je bent wel een oen geweest hé om geen gesprek aan te knopen).
                  If I could turn back time..

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ik zoek iemand

                    Sta me toe hier eens goed mee te lachen : jij zit naast "de vrouw van je leven" en je valt in slaap! Dat heeft alvast indruk gemaakt op het blondje en ze is nu zeker ook op zoek naar jou. Dream on .
                    Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ik zoek iemand

                      Al lang voor ik 26 jaar was zou ik nooit in slaap zijn gevallen ergens in het gezelschap van een mooi vrouw, btw met de gegevens die je opgeeft.........laat mijn dochter eens gerust

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ik zoek iemand

                        Het slaapverwekkende geluid van hun straalmotoren heeft jouw onweerstaanbare drang tot voortplanting gefnuikt.
                        Het is evident welke advocaat je onder de arm moet nemen om klacht in te dienen tegen Ryanair, wegens "misdaden tegen de menselijkheid”.

                        Alle passagiers van die vlucht worden door Meester Jef gevorderd als getuigen.
                        Als je niet in slaap valt van de zoemende camera’s in de rechtbank, kun je haar meteen ten huwelijk vragen (met muziek van Top Gun op de achtergrond).
                        Wat betreft de TV-rechten gooi je het op een akkoordje met Meester Jef. Daar hou je vast een mooi huwelijksreisje aan over ... met Ryanair, dat spreekt voor zich.

                        "Piece of cake"!
                        Last edited by Jos Vanhengel; 18 december 2010, 04:58.
                        Vriendelijke groet,

                        Jos

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ik zoek iemand

                          Oorspronkelijk geplaatst door McCoy24 Bekijk bericht
                          .........

                          De maandagochtend (29 november 2010) erop had ik het genoegen naast een beeldschone blonde dame te mogen zitten in het vliegtuig.


                          Vermoedelijk komt deze schone uit België.


                          De bewuste dame heeft blond haar, is rond de 1m70, misschien net iets groter en is naar schatting tussen de 20 en 25 jaar.
                          nou..... ik denk eerder aan een Hollandse hoor.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ik zoek iemand



                            Ik begrijp de 'flauwe' opmerking best, eigen schuld En inderdaad heb ik vast geen goede indruk achtergelaten, maar als de slaap toeslaat en je gaat jezelf er tegen verzetten lijkt het wel of je nog sneller vertrokken bent.

                            Forumleden zullen vast gelijk hebben dat m'n kans allang verkeken is (misschien is ze al met iemand samen), maar dan zou ik dat graag van haar zelf willen horen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ik zoek iemand

                              Ik denk eerlijk gezegd dat al zou Ryan air vaste zitplaatsen hebben, ze je niet zomaar de naam van een andere passagier zouden hebben gegeven. Als je de dame écht zo graag wil vinden zou je nog een redelijk grote advertentie in een veel gelezen krant kunnen plaatsen, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat je haar ooit nog terug gaat zien.

                              Comment

                              Working...
                              X