Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe lap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe lap

    gekocht, en wat erger is al die programma's terug instaleren, bestanden overzetten enz
    i hate it,is daar geen simpele oplossing voor ?
    https://ggpics.be/

  • #2
    Re: Nieuwe lap

    Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
    gekocht, en wat erger is al die programma's terug instaleren, bestanden overzetten enz
    i hate it,is daar geen simpele oplossing voor ?
    Met je oude blijven werken
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe lap

      Oplossing is portable apps maken van al je programmas
      Wel een massa werk om te doen de eerste keer, nadien nooit meer herinstaleren en werkt op alle pc

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe lap

        Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
        Oplossing is portable apps maken van al je programmas
        Wel een massa werk om te doen de eerste keer, nadien nooit meer herinstaleren en werkt op alle pc
        Als je je geen zorgen wil maken over security updates natuurlijk ...

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe lap

          heb het hier door mij PC boer laten doen....half uurtje werk.
          kosten..nope, gewoon service.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe lap

            bestanden op een externe schijf,

            90% van de software die ik gebruik zit standaard in bijna alle Linux distro's, dus installeer ik op een kwartierke OS en alle software ineens
            The Knight That Says Ni...kon

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe lap

              Ale zeg, ik vind niets zo heerlijk als het formatteren van een laptop en alles opnieuw installeren... iets wat ik echt wel heb gemist bij Apple want daar is dat helemaal nooit nodig. Nu met mijn nieuwe vaio heb ik al kunnen genieten van al mijn op Mac gebruikte programmas te installeren, heerlijk
              5DmkIII en wat glas

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe lap

                Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                Ale zeg, ik vind niets zo heerlijk als het formatteren van een laptop en alles opnieuw installeren... iets wat ik echt wel heb gemist bij Apple want daar is dat helemaal nooit nodig. Nu met mijn nieuwe vaio heb ik al kunnen genieten van al mijn op Mac gebruikte programmas te installeren, heerlijk
                Ik zal me dan maar wijsmaken dat het " plezant is " maar ik ken mezelf, ga altijd op zoek naar problemen, en als er geen zijn dan maak ik ze wel , daarom schrikt het me af weet je, en btw het is ook een vaio 7i,mvg guido
                https://ggpics.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwe lap

                  Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                  Ale zeg, ik vind niets zo heerlijk als het formatteren van een laptop en alles opnieuw installeren... iets wat ik echt wel heb gemist bij Apple want daar is dat helemaal nooit nodig. Nu met mijn nieuwe vaio heb ik al kunnen genieten van al mijn op Mac gebruikte programmas te installeren, heerlijk
                  Allé : kleine correctie, t'is bij Apple 1 keer nodig. Die Photoshop en Lightroom moeten toch ooit op dat harddiskje geraken .
                  En zo frequent moet je dat nu toch ook weer niet doen. Als je weinig rommel installeert, dan blijft ook je windows vlot bollen. De PC op mijn werk is nu een dikke 3 jaar oud, en die werkt nog even snel als de eerste dag. Maar daarop zit je natuurlijk niet constant te brielen natuurlijk.
                  Op dat PC'tje staat voor een 8000€ aan software, dan is het wel belangrijk dat je het een beetje braaf gebruikt ...

                  Maar een simpele oplossing is er helaas niet. Ik kopieer mijn documenten via het netwerk, maar de software moet je helaas installeren. Niet dat ik daar zo'n problemen mee heb...
                  Groeten,

                  Polleke

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuwe lap

                    Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
                    gekocht, en wat erger is al die programma's terug instaleren, bestanden overzetten enz
                    i hate it,is daar geen simpele oplossing voor ?
                    Ken dat, en is een van de redenen dat ik nu met OSX werk.
                    Een jaar of 3 geleden van win naar mac gestapt.
                    Sindsdien al een 4 tal macs gekocht , macbook, mac mini, macbook air, imac 24 en nu imac 27.
                    Biij elke upgrade enkel een timemmachine (backup) teruggezet, en de nieuwe stond klaar zoals de oude een uur daarvoor stilgelegd was. Inclusief alle software, licenties, 5accounts en alle paswoorden. Geen drivers of niks "tegengekomen"
                    Vraag me niet hoe ze het doen, maar het werkt, en het werkt vlot.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuwe lap

                      Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                      Ken dat, en is een van de redenen dat ik nu met OSX werk.
                      Een jaar of 3 geleden van win naar mac gestapt.
                      Sindsdien al een 4 tal macs gekocht , macbook, mac mini, macbook air, imac 24 en nu imac 27.
                      Biij elke upgrade enkel een timemmachine (backup) teruggezet, en de nieuwe stond klaar zoals de oude een uur daarvoor stilgelegd was. Inclusief alle software, licenties, 5accounts en alle paswoorden. Geen drivers of niks "tegengekomen"
                      Vraag me niet hoe ze het doen, maar het werkt, en het werkt vlot.
                      Same here, Mac OSX ftw
                      www.indetailfotografie.nl

                      Comment

                      Working...
                      X