Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto met Fuji F70EXR gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto met Fuji F70EXR gezocht

    Hallo allemaal,

    Ik heb al heel wat reviews zitten lezen en ook al heel wat foto's bekeken die er met de testcamera's gemaakt worden, maar wat ik zie van de bridgecamera's laat mij niet overlopen van blijdschap. Dan zijn vergelijkende foto's met mijn huidige Pentax ist-DL toch mooier en vooral scherper.

    Nu heb ik voor mezelf zo goed als de beslissing genoemen dat ik de Pentax ga houden en een compact erbij neem voor alledagfoto's. Ik wil hiervoor ook geen nieuwe camera aanschaffen, want op de verkoopsites (en ook hier trouwens) wordt zat leuk spul voor een fractie van de nieuwprijs aangeboden.

    Ik heb voor dit werk nu een Panasonic DMC-LC80, op zich best een fijn cameraatje, maar het schermpje is wel erg klein en de kwaliteit van de foto's is ook niet meer van vandaag. Het is dan ook een toestel uit (ik dacht) 2004. Om mijn dochter van 6,5 ook een beetje te betrekken bij en bekend te maken met de fotografie, krijgt zij dan mijn LC80, haar huidige point-and-shoot, de Sony DSC-P32 gaat naar mijn zoontje van 4 en voor mij staat er dan een "nieuwe"compact op het programma.

    Nu zag ik laatst op tv bij de Gadget Show een mooie review van de Fujifilm F70EXR. Ik was behoorlijk impressed van de foto's die daaruit kwamen. Nu is mijn voornaamste vraag: Zou iemand mij eens foto's kunnen sturen die bijvoorbeeld in een niet al te veel verlichte woonkamer zijn gemaakt.

    Ik wil dus wel graag een camera met minimaal 10x zoom en een groothoek van maximaal 27mm. Low-light performance moet goed zijn.

    Groeten,
    Mischa
    Last edited by mischa; 16 december 2010, 18:53.
    Pentax ist DL ; DA 16-45/4 AL ED ; Tamron 28-300 f/3,5-6,3 AF Aspherical XR IF Macro ; Pentax-A SMC 50mm f/1,7 ; Pentax 1,7x AF Conv ; Sigma EF-500 DG ST ; Fujifilm Finepix HS20exr ; Fujifilm Finepix F70EXR

  • #2
    Re: Foto met Fuji F70EXR gezocht

    http://www.flickr.com/search/?q=F70EXR&w=all

    Comment


    • #3
      Re: Foto met Fuji F70EXR gezocht

      DANK voor de links en foto's !!

      Ik heb inmiddels een F70EXR gekocht en wacht nog tot het doosje hier binnenvalt.

      Ik wil gaan proberen een fotoblog bij te gaan houden, elke dag een foto, maar eens zoeken waar ik dat het beste kan doen.

      Groeten,
      Mischa
      Pentax ist DL ; DA 16-45/4 AL ED ; Tamron 28-300 f/3,5-6,3 AF Aspherical XR IF Macro ; Pentax-A SMC 50mm f/1,7 ; Pentax 1,7x AF Conv ; Sigma EF-500 DG ST ; Fujifilm Finepix HS20exr ; Fujifilm Finepix F70EXR

      Comment

      Working...
      X