Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 500D vs Nikon D3100

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 500D vs Nikon D3100

    Hey,

    ben vandaag naar de camera winkel geweest en twijfel nog tussen deze 2 modelen.
    Bij de Canon neem ik de 18-135mm lens en gratis tas en geheugenkaart voor 869euro.
    Bij Nikon neem ik de 18-55mm en de 55-200mm lens (zonder tas) voor 799euro.

    Bij nikon moet ik dus wisselen voor verder bereik en bij Canon niet maar bij nikon heb ik wel verder bereik. (moeilijke keuze)

    De bedoeling is landschap, dieren en mensen te fotograferen. Welke zouden jullie aanraden.
    Mijn voorkeur gaat een beetje uit naar Canon maar wilde het is van een ander horen.

    ps: ben ingeschreven voor een cursus fotografie en beeldbewerking met examen en diploma (als je natuurlijk slaagt achteraf).

    Alvast bedankt,
    greetz

  • #2
    Re: Canon 500D vs Nikon D3100

    De Canon kan je ook krijgen met 18-55 IS en 55-250 IS lens met tas en kaart bij voor 749 euro bij Studio73. Ik zou daarvoor gaan.
    Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

    Comment


    • #3
      Re: Canon 500D vs Nikon D3100

      Oorspronkelijk geplaatst door Tim76 Bekijk bericht
      De Canon kan je ook krijgen met 18-55 IS en 55-250 IS lens met tas en kaart bij voor 749 euro bij Studio73. Ik zou daarvoor gaan.
      Maar krijg je bij Studio 73 wel dezelfde service als bij een kleinere handelaar zoals de mijne? Want denk ook dat dit belangrijk is.

      Comment


      • #4
        Re: Canon 500D vs Nikon D3100

        Denk dat je deze service wel zult krijgen. Lees toch veel goede ervaringen.

        Maar welke camera vond jij het prettigste in de hand liggen ? Wisselen van objectieven vindt ik zelf een groot voordeel van een spiegelreflex. Als je wisselen niet prettig vind is het dan niet verstandig om te kijken naar een bridge camera ?

        Comment


        • #5
          Re: Canon 500D vs Nikon D3100

          Misschien in het weekend toch maar eens tot daar gaan dan, scheelt hem wel veel in verschil.
          Vooral de Canon EOS 500D met 18-55 en 55-250 voor 759 euro interesseert me.
          nog is verder zoeken op de site (ook bij nikon).

          gr

          Comment


          • #6
            Re: Canon 500D vs Nikon D3100

            Oorspronkelijk geplaatst door forever91 Bekijk bericht
            Misschien in het weekend toch maar eens tot daar gaan dan, scheelt hem wel veel in verschil.
            Vooral de Canon EOS 500D met 18-55 en 55-250 voor 759 euro interesseert me.
            nog is verder zoeken op de site (ook bij nikon).

            gr
            is een goed setje! doen!

            Comment


            • #7
              Re: Canon 500D vs Nikon D3100

              Hey,

              ben deze voormiddag naar studio 73 gereden en ja ik heb de Canon EOS 500D met 18-55 en 55-250mm lens gekocht.

              Heb al een paar testjes gedaan en tot nu toe enorm tevreden.
              Super camera!!!
              Nu nog zo blijven als ik morgen op pad ga :-)

              De foto's zullen binnekort te bekijken zijn in de andere onderwerpen

              Greetz

              Comment


              • #8
                Re: Canon 500D vs Nikon D3100

                Veel plezier er mee. Je gaat er geen spijt van krijgen!
                Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

                Comment


                • #9
                  Re: Canon 500D vs Nikon D3100

                  veel succes...
                  Is een superveelzijdig toestelletje!
                  Canon eos 50D - tamron 17-50mm f/2.8 sp di ii vc - Sony RX100 (eerste generatie)

                  Comment

                  Working...
                  X