Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yn-560

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Yn-560

    Na wat onderzoek heeft deze flitser duidelijk een aantal voordelen t.o.v. de 460-II

    Langere duurtijd flits, ook meer verdelingsstappen en krachtiger.

    Maar zit nog met een vraag.

    Ik heb gezien dat je een aansluiting hebt voor extra battery-packs maar toch vind ik er geen op ebay.

    Weet iemand waar je deze kan aanschaffen of dergelijke?

    Zo moet je natuurlijk minder snel wisselen van batterijen en vermoedelijk zal de recycle time ook wel mss sneller verlopen
    Website: http://www.svisimaging.be

  • #2
    Re: Yn-560

    hier
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Yn-560

      Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
      tnx

      oek wel een stevig prijskaartje maar ge het natuurlijk 3 keer zoveel batterijen

      zal ffkes sparen worden, zowel voor de flitsers als de battery packs en de bijhorende batterijen
      Website: http://www.svisimaging.be

      Comment


      • #4
        Re: Yn-560

        flitsen zijn hier iets goedkoper.
        klikkerderklik
        kijk effe rond in de shop, heb daar ook plu's gevonden aan 20euro voor 2 stuks
        geen topkwaliteit, maar wat verwacht je voor die prijs.

        levering heeft met geen 2 weken geduurt
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: Yn-560

          Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
          flitsen zijn hier iets goedkoper.
          klikkerderklik
          kijk effe rond in de shop, heb daar ook plu's gevonden aan 20euro voor 2 stuks
          geen topkwaliteit, maar wat verwacht je voor die prijs.

          levering heeft met geen 2 weken geduurt
          das indd praktisch meegenomen.
          tis indd op ebay fameus rondkijken en goed uitkijken ook want soms is de 'goedkoopste' niet altijd de goedkoopste als je de verzendingskosten bekijkt
          Website: http://www.svisimaging.be

          Comment


          • #6
            Re: Yn-560

            Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
            das indd praktisch meegenomen.
            tis indd op ebay fameus rondkijken en goed uitkijken ook want soms is de 'goedkoopste' niet altijd de goedkoopste als je de verzendingskosten bekijkt
            beide shops hebben gratis verzending.
            bij de bestelling van flitsen en plu's was't pakje net te groot voor onze vrienden van de douane! 10 euro bijgekomen! (da had ik verwacht)
            maar 2 sb600/700 of 900 zijn me net iets te veel voor hetgeen dees flitsen maar gebruikt worden
            nikon stuff

            Comment


            • #7
              Re: Yn-560

              Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
              beide shops hebben gratis verzending.
              bij de bestelling van flitsen en plu's was't pakje net te groot voor onze vrienden van de douane! 10 euro bijgekomen! (da had ik verwacht)
              maar 2 sb600/700 of 900 zijn me net iets te veel voor hetgeen dees flitsen maar gebruikt worden
              Ja indd, voor strobisme is het prijsverschil nogal groot he, vooral da we toch manueel werke
              ik heb nu 2 460-II flitsen en een derde is onderweg, hopelijk binnekort ook een vierde maar zou dan mss durven overwegen om de 560 beginnen te kopen voor de buitenlocaties o.a. en de hoofdverlichting binnen
              Website: http://www.svisimaging.be

              Comment


              • #8
                Re: Yn-560

                Ik kan mezelf precies niet echt overtuigen om de 560 te kopen. Hij herlaadt een seconde sneller en kan 1/128 aan. Voor de rest zie ik weinig verschil, maar hij kost bijna het dubbele: 30€ voor een 460 en 50€ voor een 560. Ik wil er 3 kopen voor een setje aan te leggen. Of zou het misschien nuttig zijn om 1x 560 te kopen als main flash ofzo en 2x 460's voor fills?

                Kan iemand anders me wel overtuigen?

                Comment


                • #9
                  Re: Yn-560

                  Oorspronkelijk geplaatst door Arkas Bekijk bericht
                  Voor de rest zie ik weinig verschil, maar hij kost bijna het dubbele
                  kan zoomen, heeft PC sync poort, extra batterij pack aansluiting, biept wanneer opgeladen, 8FPS...

                  't is zowat het verschil tussen een SB800 en een SB600

                  alleen, jammer dat z'n kop groter is, daardoor moet ik nieuwe snoots maken... spagetti werkt niet meer...
                  some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                  Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Yn-560

                    Je 460 al op 1/1 of 1/2 gebruikt?
                    Met de 560 ga je al een stuk minder op die settings moeten gebruiken.

                    Dus snellere herlaadtijden en langer flitsen op 1 batterij lading.

                    De optie voor 2 460 en 1 560 is er ook 1 die het wel zal doen ze.
                    nikon stuff

                    Comment


                    • #11
                      Re: Yn-560

                      De yn560 is beter gebouwd dan de yn46x reeks. Ik gebruik de zoom die niet op de 460 zit.
                      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                      Comment


                      • #12
                        Re: Yn-560

                        Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                        De yn560 is beter gebouwd dan de yn46x reeks. Ik gebruik de zoom die niet op de 460 zit.
                        das ook weer een feit
                        nikon stuff

                        Comment


                        • #13
                          Re: Yn-560

                          ik heb net vandaag de 3de binnengekregen van de 460

                          Blijkt dat dit de 460 versie 1 gaat zijn aangezien op mijn andere 2 duidelijk II naast het type staat

                          kweet nu niet direct waar het verschil zit maar de voet is al steviger denk ik aangezien de volledig onderkant bijna in ijzer is en ook de rest lijkt robuuster van deze 460
                          Website: http://www.svisimaging.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Yn-560

                            Naar wat ik er al over gevonden heb zou de II toch een stukje krachtiger en betrouwbaarder moeten zijn dan de eerste versie.
                            www.benbammens.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Yn-560

                              Oorspronkelijk geplaatst door benbammens Bekijk bericht
                              Naar wat ik er al over gevonden heb zou de II toch een stukje krachtiger en betrouwbaarder moeten zijn dan de eerste versie.
                              ik heb ze allebei...
                              ze zijn allebei perfect betrouwbaar...
                              De 560 is iets krachtiger (bijna niets)

                              als je de 460 II modifieert is hij krachtiger dan de 560 in een softbox of paraplu
                              Last edited by d_oracle; 25 december 2010, 20:52.
                              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                              Comment

                              Working...
                              X