Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe satellietontvanger Lidl.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe satellietontvanger Lidl.

    Is de nieuwe satelliettuner geschikt voor TV-Vlaanderen of Mobistar TV?

  • #2
    Re: Nieuwe satellietontvanger Lidl.

    Dan zou ik toch eerder naar een TVV goedgekeurde ontvanger gaan die niet gek veel kosten (zie website TVV). Zo heb je de kanalen reeds in orde, de transponders etc die niet ingesteld moeten worden. In die standaard Philips ontvangers moet je je geen zorgen maken over compatibiliteit nu en in de toekomst. Ikzelf ben wel een Homecast gebruiken (HC 9000) maar dat zal dan wel niet in dezelfde klasse spelen als deze budget ontvangers.

    Bijna elke ontvanger kan signalen uit de lucht plukken maar zorg wel dat je dan ook nog de kaart kan gelezen worden.
    Volgende keer toh iets meer tijd besteden aan je vraag door eventueel een link naar het desbetreffende toestel, folder, toe te voegen want ik ga dat niet zelf opzoeken.

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe satellietontvanger Lidl.

      voor tv vlaanderen en zo, heb je een ontvanger met kaartlezer nodig ( en die is er volgens mij niet bij ) en van de 20 met kaartlezer zijn er geen 5 meer die compatibel zijn voor tv vlaanderen. Mijnen eerste was ook zo ene, met kaartlezer, maar kon de 3de generatie kaarten niet meer lezen, heb nu ne philips voor tv vlaanderen, en die andere staat op den engelsman ( is gratis in belgie, maar dan moet ge ene kopen met 3 koppen)
      Ik heb dus een 2de schotel bijgeplaatst en die met die ontvanger op de Engelse posten geplaatst

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe satellietontvanger Lidl.

        Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
        Dan zou ik toch eerder naar een TVV goedgekeurde ontvanger gaan die niet gek veel kosten (zie website TVV). Zo heb je de kanalen reeds in orde, de transponders etc die niet ingesteld moeten worden. In die standaard Philips ontvangers moet je je geen zorgen maken over compatibiliteit nu en in de toekomst. Ikzelf ben wel een Homecast gebruiken (HC 9000) maar dat zal dan wel niet in dezelfde klasse spelen als deze budget ontvangers.

        Bijna elke ontvanger kan signalen uit de lucht plukken maar zorg wel dat je dan ook nog de kaart kan gelezen worden.
        Volgende keer toh iets meer tijd besteden aan je vraag door eventueel een link naar het desbetreffende toestel, folder, toe te voegen want ik ga dat niet zelf opzoeken.
        Ik weet wel dat er betere zijn. Ik heb al een Topfield maar ik wil gewoon weten of deze geschikt is voor TVvlaanderen als tweede toestel.
        Hij is gewoon te vinden op de site van de Lidl.http://www.lidl.be/cps/rde/xchg/lidl...fferdate=27701

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe satellietontvanger Lidl.

          kaartlezer ???? niet vermeld , dus zal er wel niet inzitten

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe satellietontvanger Lidl.

            Als je bij de Lidl een aanbieding ziet, dan is de kans bijzonder klein dat je die ook werkelijk kan kopen.
            Meestal krijgen ze maar een paar stuks binnen, en dan zijn die al weg zodra de deur open gaat.

            Ik rij nooit meer speciaal voor een aanbieding naar de Lidl, want als ik iets interessant zie in de folder, dan is dat toch al weg tegen de tijd dat ik gedaan heb met werken.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe satellietontvanger Lidl.

              Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
              kaartlezer ???? niet vermeld , dus zal er wel niet inzitten
              Er zirt wel een slot voor de "kaartlezer" maar wordt bij satelliet Common interface genoemd.Echter, wat er niet bij staat is welke decryptie hij kan gebruiken etc.

              Persoonlijk zeg ik dan: hands off

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe satellietontvanger Lidl.

                Waarom geen gebruik maken van de promotie die nu loopt:



                ben je zeker dat je goed grief in huis hebt

                Christiaan
                Fuji Digitaal fototoestel

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwe satellietontvanger Lidl.

                  Oorspronkelijk geplaatst door cvcaelen Bekijk bericht
                  Waarom geen gebruik maken van de promotie die nu loopt:



                  ben je zeker dat je goed grief in huis hebt

                  Christiaan
                  Ik heb al de kaart, de kaartlezer en het abonnemement. een full HD tv heb ik echter niet.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuwe satellietontvanger Lidl.

                    Als je de HD ontvanger aansluit via de scart-plug, dan kan je ook naar de HD-kanalen kijken die je niet kunt decoderen met de gewone ontvanger.

                    Comment

                    Working...
                    X