Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Haven bij nacht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Haven bij nacht

    Haven bij nacht ergens in Nederland.

    Berekoud maar windstil.

    Nikonspul

  • #2
    Re: Haven bij nacht

    De gele weerkaatsing overal is me een beetje TE geel, en die felle lamp stoort me nogal. Scherpte is prima. Om het even naar welk punt in de foto ik kijk, die lamp blijft in mijn ogen schijnen. Ik zou ook links tot net achter dat kleine stukje boot croppen en het dan nog resterende stukje koord wegclonen. Mijn visie allemaal hé .
    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: Haven bij nacht

      ik vind dit een goed nachtshot.
      De gele schijn vind ik meedragen tot de sfeer.
      Heb hetzelfde gevoel van die lamp bovenaan
      Groeten!

      500px / Facebook

      Comment


      • #4
        Re: Haven bij nacht



        Ik heb die lamp maar losgedraaid dan.
        Nikonspul

        Comment


        • #5
          Re: Haven bij nacht

          Voor mij persoonlijk is deze af Emile, komt veel natuurlijker over.... maar waarschijnlijk zullen er nog andere meningen volgen.
          Groetjes

          Comment


          • #6
            Re: Haven bij nacht

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Voor mij persoonlijk is deze af Emile, komt veel natuurlijker over.... maar waarschijnlijk zullen er nog andere meningen volgen.
            Groetjes
            ik sta altijd open voor commentaren. Ik ben al heel blij dat er reacties komen.
            Soms ziet men dingen over het hoofd. Dan krijgt men tips en proberen wat aanpassingen en komen we uiteindelijk tot een beter resultaat. Dat vind ik er nu echt zo leuk aan hier op BD.
            Iedereen die de moeite deed om een comment te geven, alvast bedankt. Diegene die nog een commentaar willen toevoegen, met alle plezier. Bedankt mensen.
            Nikonspul

            Comment


            • #7
              Re: Haven bij nacht

              Update is of de laatste persoon het licht heeft uitgedaan en nu eindelijk iedereen onder
              dek is. Vind ze best beiden wel mooi. Heb dan ook niet zo vlug last dat iets in mijn ogen
              schijnt.

              Comment


              • #8
                Re: Haven bij nacht

                Update vind ik veel realistischer beeld ... alleen staat de foto boordevol détails (boten, masten, heipalen, steigers, etc ...) zodat je ogen nooit een rustpunt vinden. Meeste foto's van jachthavens lijden hieronder waardoor je heel moeilijk imho een echte "wow-foto" kan maken op deze locaties.
                The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                Comment


                • #9
                  Re: Haven bij nacht

                  Ik vind het origineel niet slecht.

                  Ipv f5.6 kan je de volgende keer f16 gebruiken, dan is de reling vooraan ook scherp, en krijg je mooie stereffecten in de lichtpunten. En dan zou de gele lamp minder in de ogen steken.

                  Bij de update vind ik vooral het wegwerken van highlights tegen vallen...
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment


                  • #10
                    Re: Haven bij nacht

                    Ik weet het niet...vind ze beiden wel goed...de ene wat warmer dan de andere!
                    Bij de 2 de doet het me een beetje denken aan een striptekening.
                    Ik vind ze mooi!
                    Gr Pascale
                    Eerlijkheid duurt het langst!!
                    Mijn website: http://www.degrafon.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Haven bij nacht

                      Smaken verschillen he.
                      Gelukkig maar.
                      Nikonspul

                      Comment


                      • #12
                        Re: Haven bij nacht

                        Je eerste foto is inderdaad iets te fel, iets te gelig.
                        De herwerking is cooler, strakker maar ik mis wel dat ene licht.
                        Misschien toch eens proberen het licht weer aan te doen, maar dan gedempt?

                        Druk, maar wel een speciale sfeer.

                        Rat(teke)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Haven bij nacht

                          De eerste versie is voor mij de betere. Misschien de geel iets minder satiratie geven.

                          groeten,
                          Helen
                          vriendelijke groeten, Helen
                          Updated WWW.HELENICA.NL
                          ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

                          Comment

                          Working...
                          X