Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

flitsset

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • flitsset

    Graag iemand zijn mening over de goedkopere studiosets,welke zijn degelijk en prijs kwaliteit goed.Heb konijn en studio73 bekeken en denk zelf aan de Falcon eyes tek 2300A van 399 euro bij studio 73.Het dient om portret en buitenwerk te doen.Geen dagelijks maar wekelijks gebruik.
    Leuk 2de handsje mag ook .

  • #2
    Re: flitsset

    Buitenwerk: kan je best uitkijken naar een setje dat op batterijen werkt.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: flitsset

      Idd, voor buiten beste kijken naar een strobistenset...of je budget wat uitbreiden en gaan voor een elinchrom ranger quadra set.
      Mijn objectieven zijn all round...

      Comment


      • #4
        Re: flitsset

        Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
        Idd, voor buiten beste kijken naar een strobistenset...of je budget wat uitbreiden en gaan voor een elinchrom ranger quadra set.
        Of de Priolite MB500 set kopen (studiokoppen met ingebouwde batterij).
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #5
          Re: flitsset

          Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
          Of de Priolite MB500 set kopen (studiokoppen met ingebouwde batterij).
          Ook leuk spul, maar wel nóg verder boven budget... Ook zie ik dan, behalve budget...(welke an sich wel meevalt omdat je bij de ranger nog statieven en dergelijke bij moet kopen) toch een duidelijk voordeel bij de ranger ivm draagbaarheid...(en voor sommigen een nadeel in het 2/3 systeem)...

          Voor wat betreft de vraag voor een goedkope set...al die "goedkope setjes" zijn nagenoeg identiek op merknaam na...niet zo heel veel verschil dus, beste dan eentje met een bowens vatting nemen, zodat je ook goedkope modifiers kan aanschaffen.

          Ik kan met geen van de goedkope setjes aanraden om buiten te gaan werken, omwille van robuustheid en stroomkabels.
          Mijn objectieven zijn all round...

          Comment


          • #6
            Re: flitsset

            ziet ernaar uit dat ik best nog effe doorspaar en rondneus,heb geen zin om alles vol flitssetjes of statieven te zetten die ik niet gebruik.

            Comment


            • #7
              Re: flitsset

              Voor buiten kun je strobist style voor "weinig" toch al een heel eind komen hoor. Het hier voorgestelde spul doe ik zelf voorlopig ook alleen nog maar over kwijlen
              Mijn objectieven zijn all round...

              Comment

              Working...
              X