Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WIe heeft er ook een Samsung Galaxy Tab?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • WIe heeft er ook een Samsung Galaxy Tab?

    Benieuwd of er nog al gebruikers zijn van deze zogezegde "Ipad killer"?
    't Is een mooi en handig toestel maar ik vind het nog steeds geen iPad killer. Ik heb het toestel nog maar één dag dus moet het nog wel gewoon worden. Android is dan ook totaal nieuw voor me.
    Last edited by Franciskine; 11 december 2010, 22:54.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: WIe heeft er ook een Samsung Galaxy Tab?

    Wen er maar aan ... je geraakt er even verslaafd aan als aan een iPad.

    Android is even wennen maar het laat je toch ook veel toe ... updates zijn ook op komst. Nu staat er 2.2 op maar 2.3 en 3.0 komen eraan.

    Ik vind hem wel handiger in de hand als een iPad ... ok het scherm is kleiner maar ge kunt hem gemakkelijker meenemen of lang vasthouden vind ik. Beide toestellen hebben iets apart te bieden.

    Vergeet niet dat als je hem koopt tussen 1 december en 31 januari je 150€ terugbetaald kan krijgen door Samsung.

    Ik vind het een leuk ding en ben er content van.

    PS Als je verslaafd wil geraken aan een spelleke, ook al ben je geen gamer ... zet er eens Angry Birds op.
    Last edited by VerSeg; 12 december 2010, 02:17.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: WIe heeft er ook een Samsung Galaxy Tab?

      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Benieuwd of er nog al gebruikers zijn van deze zogezegde "Ipad killer"?
      't Is een mooi en handig toestel maar ik vind het nog steeds geen iPad killer. Ik heb het toestel nog maar één dag dus moet het nog wel gewoon worden. Android is dan ook totaal nieuw voor me.
      De usb al gevonden? ;-) Ik weet nog hoe de Ipad afgebroken is wegens het ontbreken daarvan.
      Last edited by Rudy; 12 december 2010, 09:06.

      Comment


      • #4
        Re: WIe heeft er ook een Samsung Galaxy Tab?

        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Benieuwd of er nog al gebruikers zijn van deze zogezegde "Ipad killer"?
        't Is een mooi en handig toestel maar ik vind het nog steeds geen iPad killer. Ik heb het toestel nog maar één dag dus moet het nog wel gewoon worden. Android is dan ook totaal nieuw voor me.
        Gadget whore!

        Ben benieuwd naar je bevindingen...


        OW en inderdaad Angry Birds HD op de iPad is ongelooflijk verslavend.
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

        Comment


        • #5
          Re: WIe heeft er ook een Samsung Galaxy Tab?

          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
          De usb al gevonden? ;-) Ik weet nog hoe de Ipad afgebroken is wegens het ontbreken daarvan.
          Een echte USB aansluiting is er dus niet, net zoals bij de iPad, MAAR wanneer je de Galaxy aan je PC koppelt, werk je er mee zoals met een gewone harde schijf, een verschrikking zoals i-Tunes hoort er gelukkig niet bij . . .
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: WIe heeft er ook een Samsung Galaxy Tab?

            Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
            De usb al gevonden? ;-) Ik weet nog hoe de Ipad afgebroken is wegens het ontbreken daarvan.
            O ja, ik weet dat nog.
            't Is om een rooi neus van te krijgen dezer dagen he Rudolf
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: WIe heeft er ook een Samsung Galaxy Tab?

              Ik heb de Galaxy S telefoon.

              Als tablet heb ik een pov gekocht(ook op android), omdat de tab eigenlijk een grote versie is van men telefoon

              Op de tablet enkel wifi, maar kan overal online gaan door de Galaxy S als access-point te gebruiken.

              Android is idd even wennen. (Was ook zo bij mijn eerste Iphone)
              Maar eens je het doorhebt, fun fun fun.

              Comment


              • #8
                Re: WIe heeft er ook een Samsung Galaxy Tab?

                Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Purple Bekijk bericht
                Android is idd even wennen.
                Het heeft wel één groot nadeel ... ge kunt daarna moeilijk terug naar een ander os op telefoon!
                Hoe ouderwets Symbian plots lijkt.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: WIe heeft er ook een Samsung Galaxy Tab?

                  Vraagje: Kunnen jullie iWatch bekijken op dat ding ?

                  Want je hebt daar Microsoft Silverlight voor nodig en voor zover ik weet, kan dit (nog) niet onder Androïd.

                  PS: het NIEUWS op iWatch is gratis ( maar wel eerst ff registreren )
                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

                  Comment


                  • #10
                    Re: WIe heeft er ook een Samsung Galaxy Tab?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                    PS: het NIEUWS op iWatch is gratis ( maar wel eerst ff registreren )
                    Via WiFi dan op je smartphone want anders kost het je dataverkeer (al dan niet inbegrepen in je abo).
                    Vermoedelijk komen er wel meer en meer apps voor dit soort zaken.
                    Je kan de video's van het nieuws bekijken via m.vtm.be.
                    Last edited by VerSeg; 15 december 2010, 22:32.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: WIe heeft er ook een Samsung Galaxy Tab?

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Via WiFi dan op je smartphone want anders kost het je dataverkeer (al dan niet inbegrepen in je abo).
                      Vermoedelijk komen er wel meer en meer apps voor dit soort zaken.
                      Je kan de video's van het nieuws bekijken via m.vtm.be.
                      Ik heb me misschien verkeerd uitgedrukt: ik bedoel op je draadloze thuisnetwerk: kan je met de Samsung Galaxy Tab "iWatch" bekijken ? Ja of neen ?


                      @ VerSeg: Bedankt voor de tip ( m.vtm.be) - ik kende die link niet, ik dacht dat je om het nieuws te willen zien, je altijd via iWatch moets gaan.
                      Wel spijtig dat het nieuws op m.vtm.be in fragmanten is opgedeeld.
                      Ik zie graag een "volledige" nieuwsuitzending.


                      Kan je nog effe reply-en over die iWatch ? Ik lees op Android-fora dat men al lang vragende partij is om Silverlight onder Android te laten werken, maar ik denk dat het tot nu toe nog niet gaat.

                      Ik kan het natuurlijk mis hebben....


                      Twijfel: de Ipad is een prachtig toestel, maar ik ben een beetje bang van dat gesloten Apple-systeem. Android daarentegen bulkt van de free-apps en is open source....lijkt me ergens veel meer fun .... kweenie....

                      Maar het 7" formaat is dan weer voor mij persoonlijk te klein....


                      Luxeprobleem zeker ?
                      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                      Si non, on devient bonbon
                      Et les gens nous mangent !"

                      Comment


                      • #12
                        Re: WIe heeft er ook een Samsung Galaxy Tab?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                        Wel spijtig dat het nieuws op m.vtm.be in fragmanten is opgedeeld.
                        Ik zie graag een "volledige" nieuwsuitzending.
                        Die site is ook voor de mensen die met een smartphone onderweg zijn ... vermoedelijk de reden dat het in fragmenten is.
                        Kan je nog effe reply-en over die iWatch ?
                        Lukt heden niet!
                        Twijfel: de Ipad is een prachtig toestel, maar ik ben een beetje bang van dat gesloten Apple-systeem. Android daarentegen bulkt van de free-apps en is open source....lijkt me ergens veel meer fun .... kweenie....
                        Ze hebben beiden hun voor en nadelen. Het is echt een heel persoonlijke keuze waar je voor gaat.
                        Maar het 7" formaat is dan weer voor mij persoonlijk te klein....
                        Dacht ik ook en voor sommige zaken is dat inderdaad zo maar dan zijn er weer andere punten dat je kan aanhalen waarom het net goed is (meenemen bijvoorbeeld).
                        Luxeprobleem zeker ?
                        De oplossing is ... van elk eentje en vergelijken ... ge moet dan wel wat meer geld hebben.
                        Last edited by VerSeg; 16 december 2010, 23:17.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: WIe heeft er ook een Samsung Galaxy Tab?

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          De oplossing is ... van elk eentje en vergelijken ... ge moet dan wel wat meer geld hebben.
                          LOL ! Ik struikel hier nog over de laptops, pda's, smartphone's ... en ... hun bijbehorende adapterkes !!!!

                          't Is dat ik zo een ongelofelijke gadget-freak ben.....en ja dat is meestal een dure zaak.

                          Ik heb een Nokia N900 en daar kan ik alles mee doen wat ik met een iPad/Apad zou willen en kunnen doen, maar ... het scherm is zo onoogelijk klein hé....
                          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                          Si non, on devient bonbon
                          Et les gens nous mangent !"

                          Comment


                          • #14
                            Re: WIe heeft er ook een Samsung Galaxy Tab?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                            LOL ! Ik struikel hier nog over de laptops, pda's, smartphone's ... en ... hun bijbehorende adapterkes !!!!

                            't Is dat ik zo een ongelofelijke gadget-freak ben.....en ja dat is meestal een dure zaak.

                            Ik heb een Nokia N900 en daar kan ik alles mee doen wat ik met een iPad/Apad zou willen en kunnen doen, maar ... het scherm is zo onoogelijk klein hé....
                            Ik volg je met alles en ken dat gevoel.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: WIe heeft er ook een Samsung Galaxy Tab?

                              Ik wacht op de adamtablet http://www.notionink.com/

                              Comment

                              Working...
                              X