Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunset @ Leerdam

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sunset @ Leerdam

    helaas niet zo scherp, maar de kleuren zijn wel mooi naar mijn mening

    portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
    Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

  • #2
    Re: Sunset @ Leerdam

    Je hebt het zelf reeds aangegeven, maar jammer genoeg is scherpte één van de basisvereisten, volgens mijn mening toch. Zon is ook wat uitgebrand, had misschien beter nog niet iets langer gewacht.
    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: Sunset @ Leerdam

      Je hebt het zelf reeds aangegeven, maar jammer genoeg is scherpte één van de basisvereisten, volgens mijn mening toch. Zon is ook wat uitgebrand, had misschien beter nog niet iets langer gewacht om de foto te maken. Aangezien er geen exif gegevens achter je foto zitten is het moeilijk uit te vissen waaraan de onscherpte en het uitgebrande van de zon te wijten zijn.
      Groetjes

      Comment


      • #4
        Re: Sunset @ Leerdam

        de kleuren zijn idd mooi..... maar zoals je zelf al aangeeft, wel jammer van de scherpte....

        Comment


        • #5
          Re: Sunset @ Leerdam

          een statief doet wonderen!
          Mooie wolkenlucht
          Groeten!

          500px / Facebook

          Comment


          • #6
            Re: Sunset @ Leerdam

            dank voor de reacties
            waarschijnlijk is het gewoon verkeerd scherpgesteld, de zon verblinde mij toch deels
            enne dat statief hebben we al hoor maar als je toch nog hoge sluitertijden gaat halen hiermee (1/50 / 1/60e) heb ik geen statief nodig....
            portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
            Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

            Comment

            Working...
            X