Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Kluis, Neder-over-Heembeek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De Kluis, Neder-over-Heembeek

    heb van de petanqueclub de kluis, in het meudonpark van neder over heembeek, al 2 foto's geplaatst, maar ik vond dat het een fotoverhaal waardig was, vandaar opnieuw.

    het ontvangst was ongelofelijk hartelijk, ik mocht foto's nemen en niemand trok zich iets van mijn aanwezigheid aan, vandaar ik ook het gevoel heb de echte spirit van de club gevoeld heb. hartelijk, lichtjes competitief, maar vooral elkaar weerzien en plezier maken, op welke leeftijd dan ook.

    2 eerste foto's zijn genomen met analoog toestel, vandaar het verschil in kleur etc. anderen zijn met g11 getrokken, maar vind eigelijk dat ik best alles analoog had gedaan, vind de kleuren zoveel leuker dan digitaal








    http: //i51.tinypic.com/vq3xn8.jpg









    http: //i52.tinypic.com/33acsp0.jpg

    Last edited by Sannepoes; 11 december 2010, 08:41.

  • #2
    Re: De Kluis, Neder-over-Heembeek

    [Mod]
    Eenzelfde foto twee maal plaatsen is niet toegestaan op BD.
    Je deed dit met 2 foto's in dit topic. Je mag de foto's vervangen door andere foto's of het verhaal laten staan met 2 foto's minder.

    Comment


    • #3
      Re: De Kluis, Neder-over-Heembeek

      vind het absurde regel, aangezien sommigen 100 keer hetzelfde posten, maar in verschillende bestanden.

      delete alles dan maar, of nog enkele anderen ofzo. is jammer dat ik niet eerst een bericht kreeg hierover omdat ik dat regeltje had gemist. is niet alsof ik het forum spam met dezelfde foto's.

      sluit topic maar. er zal toch geen reactie op mijn foto's komen en geen zin in ellenlange discussie

      Comment


      • #4
        Re: De Kluis, Neder-over-Heembeek

        Mooie foto's trouwens, maar het detail ontbreekt om een verhaal te krijgen.
        IK zal trachten je uit te leggen wat ik bedoel.
        Je hebt mooie foto's genomen van petanque.
        Maar ik mis het verhaal erin, je had er andere shots van kunnen nemen of in een andere volgorde kunnen zetten.

        Bijv , eerst het kleine witte balletje alleen, dan de concentratie van de spelers, de spanning onderling , dan hoe de grotere ballen tegenover elkaar liggen ten overstaan van het witte bolletje, misschien de afstanden exact nameten, dan de teleurstelling en de blijdschap van de winnaar en verliezer

        Dit is maar mijn mening hoor.

        Wat de regels zijn van het forum zijn regels , punt komma andere lijn, daar zijn moderators voor. Leuk of niet maar het is nu eenmaal zo.

        In ieder geval , je hebt je best gedaan , de moeite gedaan om ons iets te laten zien en je hoopt er iets uit te leren natuurlijk.
        Je hebt reeds meer gedaan dan ik , want ik heb nog geen enkele post gedaan hier , ik zou ni omkunnen met de kritiek vrees ik

        Een gelukkig nieuwjaar !!

        Comment


        • #5
          Re: De Kluis, Neder-over-Heembeek

          trouwens, ik kom uit NOH (see nickname).

          De leden van de petanqueclub waren aangenaam verrast dat ze op internet stonden.

          Comment

          Working...
          X