Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black Belt (Six Sigma)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Black Belt (Six Sigma)

    Heb deze week mijn Six Sigma Black Belt certificatie gehaald.
    Zijn er hier nog 6S experts?

  • #2
    Re: Black Belt (Six Sigma)

    ik heb binnen een paar maanden examen voor black belt, maar dan in Aikido.
    The Knight That Says Ni...kon

    Comment


    • #3
      Re: Black Belt (Six Sigma)

      Veel succes er mee!

      Als het zo strikt is als bij Judo, dan ben je er zeker al een hele tijd mee bezig!

      Comment


      • #4
        Re: Black Belt (Six Sigma)

        Six Sigma...uugh, ik herinner me daar vaag zo'n saai kaart van...
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

        Comment


        • #5
          Re: Black Belt (Six Sigma)

          Toen men dat in onze firma invoerde, is de zaak de dieperik beginnen in te gaan...
          Enfin: succes met je certificatie. Het zal je misschien ooit een promotie opleveren, en staat alleszins leuk op je cv!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Black Belt (Six Sigma)

            Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
            Veel succes er mee!

            Als het zo strikt is als bij Judo, dan ben je er zeker al een hele tijd mee bezig!
            Men zou het strikt kunnen noemen. Je moet kunnen aantonen dat je controle hebt over je aanvaller op elk moment van de beweging.
            The Knight That Says Ni...kon

            Comment


            • #7
              Re: Black Belt (Six Sigma)

              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Toen men dat in onze firma invoerde, is de zaak de dieperik beginnen in te gaan...
              Enfin: succes met je certificatie. Het zal je misschien ooit een promotie opleveren, en staat alleszins leuk op je cv!
              Bij ons loopt het al 10 jaar en heeft ons al véél opgeleverd.

              Comment


              • #8
                Re: Black Belt (Six Sigma)

                Heb vele jaren terug m'n Six Sigma Black Belt certificatie behaald via Gatlin International (Trainings organisatie). Gezien ik niet (meer) in contact kom met productieomgevingen heb ik het minder van doen. Ik moet het nu meer hebben van m'n IT Governance, PMP, ITIL en CoBIT certificaties.
                Maar het is in ieder geval een nuttige certificatie. Proficiat met het behalen ervan.
                Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                "Casu Consulto - Modo Fac"

                Comment


                • #9
                  Re: Black Belt (Six Sigma)

                  Geen expert maar wel veel ervaring. Ik heb training gehad in de 'Shainin' methodieken om root-causes van technische problemen (veelal in de productiesfeer) te achterhalen. Verder heb ik sowieso veel statistical engineering nodig in mijn vakgebied (ontwikkeling en beheer van methodes om nauwkeurigheid van plaatsingsmachines te verhogen en te kwantificeren).
                  De plaatsingsmachines die wij ontwikkelen zetten elektronische componenten razendsnel en met hoge nauwkeurigheid (grootte orde 10..50 micron) op printplaten.
                  Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
                  And why do we fall, Bruce?

                  Comment

                  Working...
                  X