Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DIY dubbele flash

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • DIY dubbele flash

    Zie hier in de blog...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

  • #2
    Re: DIY dubbele flash

    .....
    Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 01:55.

    Comment


    • #3
      Re: DIY dubbele flash

      heb geen ervaring met portable flash in parplu te steken maar naar het schijnt zijn die zwaar portable flashes even krachtig als een studiokop.
      Wel handig zo voor op locatie te gaan werken waar geen stroom is ook, en kost nie veel

      Comment


      • #4
        Re: DIY dubbele flash

        Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
        heb geen ervaring met portable flash in parplu te steken maar naar het schijnt zijn die zwaar portable flashes even krachtig als een studiokop.
        Wel handig zo voor op locatie te gaan werken waar geen stroom is ook, en kost nie veel
        Reportageflitser kun je vergelijken met een 60 w/s studioflash
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #5
          Re: DIY dubbele flash

          Mijn ervaring met die kleine swivels die je omschrijft op je blog, deze dus, is dat je het zwarte plastieken schroefje snel forceert.

          DEZE koop je gewoon binnen de EU. Kan je tot 3 flitsen op plaatsen en is super compact.

          Voordeel: 100% metaal en uit 1 stuk (géén gefoefel met extra spigots & koppelingen).
          Nadeel: kost wat maar de opstelling die je op de blog omschrijft kost ook al €31,95 (zonder verzendkosten).

          Het is een mooie oplossing voor mensen die reeds die spullen liggen hebben maar indien je nog alles moet aankopen zou ik voor de Lastolite oplossing gaan.
          www.fotofolio.be

          Comment


          • #6
            Re: DIY dubbele flash

            Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
            Het is een mooie oplossing voor mensen die reeds die spullen liggen hebben
            klopt... had alle spulletjes gewoon liggen...
            maar mocht je ze ervoor aankopen, kan je ze ook voor andere dingen gebruiken...
            't is uiteindelijk maar één oplossing om dit resultaat te bekomen, d'r zijn nog tal van andere...
            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

            Comment

            Working...
            X